کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

برد مفید تفنگ بادی

15/بهمن/1399 مقالات بدون دیدگاه

برد مفید تفنگ بادی حداکثر و دورترین فاصله ای خواهد بود که گلوله شما می تواند دقیقاً حداقل انرژی مورد نظر را برای هدفی که شلیک می کنید تحت تأثیر قرار داده و حفظ کند. حداکثر فاصله شلیک انواع تفنگ های بادی مانند برد مفید تفنگ بادی پی سی پی یا هاتسان و یا سایر انواع تفنگ بادی به عواملی بستگی دارد که در ادامه مرور خواهیم کرد. دامنه موثر اسلحه شما به چهار عامل عمده بستگی دارد: 1) نیروگاه / نوع اسلحه، 2) خروجی نیرو، 3) انتخاب گلوله / دقت و 4) مهارت تیرانداز.

نیروگاه اسلحه شما در چگونگی توانایی شلیک در فواصل طولانی تأثیر دارد. "دونده های" سنتی پیستون محور تمایل به ایجاد عقبگرد دارند و برای تسلط به مهارت بیشتری احتیاج دارند، خصوصاً با افزایش قدرت و مسافت. پیستون گاز و سایر فن آوری های میرایی به کاهش برخی از ارتعاشات تولید شده در طول چرخه شلیک کمک کرده اند، اما هنوز هم پس گرفتن دو جهته را هنگام عکسبرداری باید در نظر گرفت. اسلحه های PCP (پنوماتیک از پیش شارژ) تقریباً عقب نشینی نمی کنند و بنابراین از نظر طراحی دقیق تر هستند.

توان تولید اسلحه شما بر دامنه موثر آن تأثیر می گذارد. همچنین، هدف مورد نظر شما نیز در این امر نقش دارد. یک تفنگ هدفمند 12 Ft.-Lb در زدن هدف 1.5 "در 55 متری بسیار موثر است، با این حال، لزوما یک تفنگ شکاری 55 قادر به این کار نیست.

انتخاب گلوله شما نیز در تعیین دامنه موثر تیربار شما مهم است.  اولین قدم یافتن یک گلوله دقیق است. شما باید بتوانید با ثبات به هدف خود برسید. اگر قصد دارید با اسلحه خود شکار کنید، از گلوله های با کیفیت طراحی شده برای شکار دقیق استفاده کنید. بالستیک همچنین در دامنه موثر نقش دارد. برخی از اشکال گلوله بیشتر آیرودینامیکی هستند و امکان عکسبرداری با برد بیشتر را دارند. گلوله های سنگین تر از دقت بیشتری برخوردار هستند اما برای شلیک در مسافت های طولانی به قدرت بیشتری نیاز دارند.

در نهایت، مهارت شما مهمترین عامل در تعیین برد موثر تفنگ بادی شما خواهد بود. اگر در حال شلیک اسلحه با موتور پیستون هستید، تمرینات زیادی انجام دهید. نحوه در دست گرفتن اسلحه بادی و شلیک با آن ها نیاز به مهارت دارد. اکثر تیراندازان برای شکار به طور مداوم حدود 20-30 یارد محدودیت پیدا می کنند، با این حال، برخی با دقت بیش از 50 یارد را با "دونده" شکار می کنند. همه چیز به این بستگی دارد که شما و تفنگتان چقدر با هم کار می کنید. تفنگهای PCP، کاملاً متفاوت هستند. قدرت بالاتر و عدم پس گرفتن آنها امکان دقت بیش از 100 یارد را حتی برای تیراندازانی با مهارت متوسط ​​نیز فراهم می کند.

برد مفید تفنگ بادی

بهترین راه برای تشخیص برد تفنگ بادی

برای کشف خود و برد موثر تفنگ خود، یک هدف را در نظر بگیرید و یک دایره بکشید. می توانید یک چهارم را ردیابی کنید که تقریباً نزدیک است. حالا هدف خود را در 10 یارد قرار دهید و 5 شلیک به آن دایره بزنید. اگر هر 5 عکس را در داخل دایره بگیرید، می توانید 10 متری خارج از لیست را به عنوان یک محدوده موثر بررسی کنید. اکنون هدف خود را با 5-10 قدم افزایش دهید و آزمایش را تکرار کنید. وقتی دیگر نمی توانید هر 5 عکس را در دایره نگه دارید، از حداکثر دامنه موثر ترکیب خاص خود فراتر رفته اید. آزمایش مهمات مختلف یا تنظیم دقیق روش خود را در نظر بگیرید. اگر تکنیک صحیح را یاد بگیرید و به تمرین ادامه دهید، می توانید دامنه موثر خود را افزایش داده و از اسلحه خود بیشتر استفاده کنید.

بهترین تفنگ بادی

بهترین تفنگ بادی، اسلحه ای است که همه ی نیاز های شما را پوشش دهد. اگر به دنبال تفنگ بادی برای شکار پرندگان هستید یا به دنبال بهترین تفنگ بادی تیراندازی هستید، قطعا بهترین تفنگ بادی که می توانید پیدا کنید، آن اسلحه ای است که در میدان مورد نظر به شما کمک کند.

برد مفید تفنگ بادی

افزایش قدرت تفنگ بادی

اگر با تفنگ بادی که الان دارید نمی توانید کنار بیایید یا فکر می کنید که به قدرت بالاتری احتیاج دارید، توصیه می کنیم برای خرید تفنگ بادی اقدام کنید. هیچ چیز در زندگی رایگان نیست. اگر می خواهید قدرت تفنگ بادی خود را افزایش دهید، انتظار داشته باشید كه مجبور شوید جایی برای آن پول بپردازید.

اگر می توانید تفنگ را جدا کرده و فنری را جایگزین کنید که می تواند انرژی بالقوه بیشتری را در خود نگه دارد زیرا سفت تر است، متوجه می شوید که این کار چقدر سخت است. تلاش اضافی مورد نیاز ممکن است ناخوشایند باشد و شاید به اندازه ای باشد که بشکه شروع به خم شدن کند. باز هم، با این فرض که می توانید فنری را پیدا کنید که دارای سیم پیچ های ضخیم تر باشد اما قطر خارجی آن همان قطر خارج از قطر موجود در آن باشد. ممکن است با اندکی کاهش اندازه درگاه هوا واقع در شکاف، کارتان سخت شود  که باید این کار را با سوراخکاری، ضربه زدن، وارد کردن دوشاخه و سوراخ کردن سوراخ کوچکتر در آن انجام دهید. این امر منجر به افزایش فشار هوا در پشت گلوله شما می شود و مدت زمان بیشتری طول می کشد تا هوای فشرده از سیلندر خارج شود و به داخل بشکه بریزد.

با این روش می توانید قدرت تفنگ بادی خود را افزایش دهید اما در بلند مدت برای تان هزینه می تراشد!  هوا باید به داخل سیلندر وارد شود و مکش اضافی که در نتیجه ایجاد می شود باعث سخت شدن کوک شدن تفنگ می شود. شما به اندازه کافی برای توجیه کردن دردسر آن بدست نخواهید آورد. اکثر اسلحه های بادی را به روشی که می سازند که بهترین کارایی را داشته باشد. اگر یکی را تغییر دهید تا عملکرد کمی افزایش یابد، به طور معمول از جنبه های دیگر اعتراض  تغییر عملکرد را خواهید شنید. از این رو، برای داشتن تفنگ قوی تر، بهترین راه خرید تفنگ بادی جدید است.

برد مفید تفنگ بادی

خرابی تفنگ بادی

خرابی تفنگ بادی ممکن است برای هر تفنگی با بهترین مشخصات نیز رخ دهد. مهم این است که در هنگام خراب شدن تفنگ بادی، بتوانیم علت خراب شدن تفنگ را شتخیص دهیم. تفنگ های بادی به دلایل مختلفی دچار مشکل می شوند. تشخیص علت خرابی تفنگ بادی کار چندان آسانی نیست و به تخصص و تجربه در این زمینه احتیاج دارد. لذا بهتر است این کار را به کسی بسپارید که در این حیطه سر رشته دارد. لازم به ذکر است که مجموعه شاه شکار در کنار ارائه بهترین تفنگ های بادی و لوازم شکار، خدمات تعمیر و رفع خرابی تفنگ بادی را نیز انجام می دهد. بنابراین فقط برای خرید تفنگ بادی روی ما حساب نکنید!

 

برچسب ها: #تفنگ بادی خرابی تفنگ بادی برد مفید تفنگ بادی افزایش قدرت تفنگ بادی Useful range of air rifle



دیدگاه
دیدگاه شما :