کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

تفنگ گازی pcp مزایا و معایب

28/فروردین/1400 مقالات بدون دیدگاه

تفنگ گازی pcp مزایا و معایب : خرید تفنگ بادی با توجه به تنوعی که در تفنگ های بادی از لحاظ ساختار شلیک وجود دارد انتخاب دشواری است. برای انتخاب تفنگ بادی علاوه بر ظواهر تفنگ باید وزن، کالیبر، نوع گلوله، قدرت شلیک و سایر موارد را نیز در نظر بگیرید. در سال های گذشته برای خرید تفنگ بادی ، تنها گزینه پیش رو تفنگ بادی فنری بود اما در حال حاضر با وجود تفنگ های پی سی پی قدرت انتخاب افراد برای خرید تفنگ بادی بالا رفته است. تفنگ گازی PCP در رقابت با تفنگ های بادی فنری جلوتر رفته است و با وجود مزایا و معایب تفنگ گازی PCP باز هم باید با دقت به انتخاب اسلحه بادی بپردازید. در ادامه با تفنگ گازی PCP و مزایا و معایب ان همراه ما باشید.

تفنگ گازی pcp چیست؟

تفنگ گازیPCP (پنوماتیک قبل از شارژ) چیست و چگونه کار می کنند؟اسلحه های PCP از هوای فشرده به عنوان پیشرانه برای شلیک گلوله استفاده می کنند. برای این منظور هوای مخزن تفنگ بادی با استفاده از پمپ دستی فشار قوی، مخزن اسکوبا یا مخزن فیبر کربن به 2700-3000 psi (پوند بر اینچ مربع) فشرده می شود. پس از پر شدن مخزن اسلحه به سطح فشار مورد نظر، اسلحه آماده استفاده است. توالی شلیک یک تفنگ گازی PCP کاملاً ساده است. با کشیدن ماشه دریچه ای باز می شود و یک انفجار سریع هوای فشرده آزاد می شود تا از بشکه ای که گلوله های جلوی آن را فشار می دهد بالا برود. با هر بار شلیک اسلحه، فشار و حجم هوای موجود در مخزن هوای تفنگ کمی کاهش می یابد.

تفنگ گازی pcp مزایا و معایب

مزایا و معایب تفنگ گازی pcp

مزایا تفنگ گازی pcp

  • تفنگ گازی pcp جمع و جور است
  • قدرت بالای تفنگ گازی pcp
  • تفنگ گازی pcp دقت بالایی در شلیک دارد
  • با گلوله های کالیبر بزرگ بسیار کارآمد است
  • برای شارژ مخزن تفنگ گازی pcp نیاز به انرژی بالایی ندارید
  • در صورت از دست دادن شوت اول، می توانید دور دوم را به سرعت شلیک کنید
  • تفنگ گازی pcp پس از شلیک لگد نمی زند

معایب تفنگ گازی pcp

اولین عیب تفنگ گازی pcp هزینه بالای آن است
دومین عیب تفنگ گازی pcp این است که به تجهیزات پشتیبانی نیاز دارد: مخزن آبگیر یا پمپ دستی یا مخزن فیبر کربن یا کمپرسور تفنگ فشار قوی PCP.
هزینه خرید تجهیزات پر کردن مخزن تفنگ گازی pcp  بسیار بالاست اما  اگر یکبار مخزن هوا بخرید، برای اسلحه PCP بعدی خود مجبور نیستید تجهیزات پرکن را خریداری کنید بنابراین پس از آن مدت زمان، هزینه واقعا کاهش می یابد

تفنگ گازی pcp مزایا و معایب

راهنمای خرید تفنگ گازی pcp

بزرگترین سوالی که اکثر تیراندازان جدید برای خرید تفنگ گازی pcp دارند از کالیبر است.BB  .177 ، .22 یا حتی .25 (که معمول نیستند) کدام کالیبر اسلحه بادی بهتر است؟

اگر به دنبال دقت هستید BB کمترین کارآیی را دارد اما معمولاً ارزان است. کالیبر .177 محبوب ترین و استاندارد بین المللی کالیبر تفنگ گازی برای تیراندازی با هدف رقابتی است. کیفیت و قیمت گلوله کالیبر .177بسیار متفاوت است. از این رو در خرید تفنگ گازیPCP باید هزینه مهمات را نیز در نظر داشته باشید.

در مورد سرعت: سرعت شلیک با اسلحه بادی فوت بر ثانیه (fps) است که تفنگ بادی قادر به شلیک یک گلوله است. بسته به سبک ساچمه مورد استفاده می تواند متفاوت باشد. تفنگ های بادی کوتاه با سرعت 350fps شروع می شوند. مدل های پیشرفته می توانند بیش از 1200 فریم بر ثانیه باشند. سرعت بالاتر به معنی پرتابه سریعتر است و چون گلوله هرچه بیشتر شروع به افتادن می کند، معمولاً دقت بیشتری را به همراه دارد.

نحوه تولید نیرو در تفنگ های بادی نیز متفاوت است. ساده ترین آن ها مدل های عملکرد پمپ یا بشکه شکست هستند که برای تولید فشار کافی به فعال سازی دستی و به طور کلی پنج یا بیشتر پمپ نیاز دارند. این برای شلیک هدف حیاط خلوت مناسب است اما اگر اولین شلیک شما از دست برود ممکن است آنچه را که هدف قرار داده اید می تواند فرار کند (یا پرواز کند).

تفنگ گازی pcp (پنوماتیک پیش شارژ شده) دارای یک مخزن هوا در تفنگ است که آن را با هوای فشرده پر می کنید. این قابلیت چندین شات را ارائه می دهد و در بعضی از مدل ها کاملاً خودکار است. با این وجود، پس از اتمام مخزن، باید برای پر کردن مجدد به خانه بروید. برای به حداکثر رساندن شات ها، فشار اغلب قابل تنظیم است.

تفنگ های بادی CO2 با همین اصل کار می کنند، اما با یک مخزن گاز کوچک خودکار. یک مزیت بزرگ در اینجا این است که شما می توانید چند مورد اضافی را در جیب بزنید. نکته منفی این است که CO2 تحت تأثیر دما قرار می گیرد، بنابراین فشار در نوسان است و این روی دقت شما تأثیر می گذارد.

خرید اقساطی تفنگ بادی

خرید تفنگ بادی برای شکار یا تفریح از سرگرمی های مثبت است. افراد برای خرید اسلحه بادی می خواهند که بهترین مدل را متناسب با نیازشان داشته باشند اما گاهی هزینه خرید بهترین تفنگ بادی بالاست یا فرد در حال حاضر نمی تواند این هزینه را یکجا بپردازد. از این رو خرید اقساطی تفنگ بادی خدمت تیم شاه شکار است تا بتوانید تفنگ بادی و سایر لوازم جانبی را با بهترین کیفیت داشته باشید و در کنار آن هزینه را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. برای دریافت مشورت و خرید تفنگ بادی با ما تماس بگیرید.

تفنگ گازی pcp مزایا و معایب

بهترین  تفنگ گازی pcp

همه ما می خواهیم که از هر چیزی بهترین ها را داشته باشیم. بهترین تفنگ بادی برای شکار، بهترین تفنگ بادی برای مسابقات تیراندازی، بهترین تفنگ بادی دنیا و حالا نیز با بهترین تفنگ گازی PCP  رو برو هستیم.

همانطور که همیشه گفته ایم، برای خرید اسلحه بادی باید مشخصات و ویژگی هایی که می خواهید تفنگ بادی تان داشته باشد را بدانید و سپس از میان آن ویژگی ها به دنبال یک مدل تفنگ گازی باشید. در غیر این صورت بهترین تفنگ گازی PCP شما را با انبوهی از تفنگ های گازی با مشخصات مختلف روبرو می کند که حتی ممکن است قدرت انتخاب خود را از دست بدهید!

تفنگ گازی pcp ارزان

برای خرید تفنگ گازی pcp با مدل های مختلف بازه های قیمتی متفاوتی پیش روی شماست. اگر به دنبال خرید تفنگ گازی pcp ارزان هستید باید بدانید که تفنگ های تفنگ گازی pcp ارزان در اغلب موارد کارایی بالایی ندارند و معمولا برای افراد تازه کار توصیه می شوند. بهرحال خرید تفنگ گازی pcp برای کسی که نمی خواهد هزینه زیادی برای خرید تفنگ بادی داشته باشد گزینه بدی نیست.

خرید اقساطی تفنگ گازی پی سی پی

با وجود قیمت بالای تفنگ گازی پی سی پی،  باز هم بسیاری از افراد اشتیاق دارند که یکی از مدل های این تفنگ را بخرند. قدرت بالا، کمترین میزان لگد انداختن و ظرفیت شلیک چندگاه باعث شده است که حتی افراد به فکر خرید اقساطی تفنگ گازی پی سی پی باشند. از این جهت ما در مجموعه شاه شکار در کنار فروش انواع تفنگ بادی، زوبین و کمان و لوازم جانبی شکار، امکان خرید اقساطی تفنگ پی سی پی مانند هاتسان، کرال، رکسی، مکس، والتر، اف ایکس، ایرآرمز و  گامو را برای شما فراهم آورده ایم. برای خرید اقساطی تفنگ پی سی پی تنها کافی است با ما در مجموعه شاه شکار تماس بگیرید.

تفنگ pcp دست دوم

خرید تفنگ پی سی پی مزیت هایی دارد که شاید در انواع تفنگ های دیگر کمتر دیده شود مانند لگد انداختن بسیار اندک. این مزایا باعث شده است که تیراندازان ترجیح دهند برای خرید تفنگ بادی از تفنگ های PCP بخرند. اما گاهی قیمت نسبتا بالای این تفنگ افراد را وسوه می کند که تفنگ PCP دست دوم را امنحان کنند. اگر قصد خرید تفنگ PCP دست دوم را دارید حتما با حواس جمع همه ی ابعاد و ظواهر آن را بررسی کنید و با اطمینان از عملکرد صحیح تفنگ بادی پی سی پی دست دوم، برای خرید آن اقدام کنید.

تفنگ بادی pcp آلمانی

انواع مختلفی از تفنگ های PCP هستند که محصول کشور آلمان می باشند مانند برند وایرخ. تفنگ های بادی آلمانی با ساختار شلیکPCP برای شکار و هدف زنی مناسب هستند.

تفنگ گازی pcp مزایا و معایب

تفنگ pcp هاتسان

تفنگ های بادی هاتسان ساخت کارخانه هاتسان تولید استانداری را داراست که کاربری آن حرفه ای است. از بین تفنگ های هاتسان، تفنگ PCP هاتسان از پرطرفدارترین محصول این کمپانی است. قدرت و دقت این تفنگ بادی نیز بسیار بالاست. از این رو استفاده از این تفنگ بادی برای شکار مورد استقبال است.

تفنگ pcp کرال

تفنگ PCP کرال محصول کشور ترکیه است که دوام و کیفیت بالایی دارد. هدف گیری و شلیک با تفنگ PCP کرال بسیار آسان و کاربری راحتی دارد. از همین جهت بسیاری از افرادی که به دنبال خرید اسلحه بادی هستند، تفنگ PCP کرال را می پسندند.

خرید تفنگ بادی اینترنتی

انتخاب بهترین اسلحه بادی بسیار آسان تر است وقتی بدانید کدام نوع اسلحه بادی از چه ویژگی برخوردار است. از این رو توصیه ما این است که برای خرید تفنگ بادی اینترنتی با انواع تفنگ بادی و ویژگی ها و معایب آن ها آشنا باشید. سپس برای خرید اینترنتی تفنگ بادی اقدام کنید.

برچسب ها: تفنگ بادی pcp آلمانی تفنگ pcp دست دوم خرید اقساطی تفنگ گازی پی سی پی بهترین تفنگ گازی pcp خرید اقساطی تفنگ بادی راهنمای خرید تفنگ گازی pcp تفنگ pcp ارزان تعداد شات تفنگ چیست تفنگ گازی pcp مزایا و معایب تفنگ pcp هاتسان تفنگ pcp کرال خرید تفنگ بادی اینترنتی Pcp gas gun



دیدگاه
دیدگاه شما :