کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

برای شکار خرگوش چند ژول لازم است؟

7/اردیبهشت/1402 مقالات بدون دیدگاه

برای شکار خرگوش چند ژول لازم است :  اغلب علاقه مندان تفنگ بادی هنگام جستجو در مورد تفنگ بادی این عبارات را جستجو میکنند و کمتر هم جوابی برای این مساله وجود دارد! هر فروشنده ای یک اطلاعیه برای بهترین تفنگ بادی دارد و فلان تفنگ را بهترین یا قویترین تفنگ بادی معرفی کرده است.

اما بهترین تفنگ بادی برای شکار خرگوش و پرنده کدام است؟

- در صورتیکه یک تفنگ بادی برای 13 به در یا خلاصه سالی چند بار در جمع دوستان و خانواده میخواین حتما تفنگ فنری کالیبر 4.5 با قدرت کم و ترجیحا کمر شکن انتخاب اول هست. برای مثال دیانا 27 یا 35 یا مدلهای دیگه مثل گامو .

-در صورتیکه اهل شکار پرنده هستید تا سایز کبوتر و توی درخت و جنگل شکار میکنین یک فنری با قدرت 16 تا 30 ژول میتونه خوب باشه و بسته به بودجه شما برندهای وایرخ و دیانا و گامو و چینی و غیره در بازار موجود هستند.

برای شکار خرگوش چند ژول لازم است؟

-در صورتیکه اهل هدف زنی هستید و فاصله خیلی کم مد نظر شما هست و دقت خیلی زیاد، میتونین یه پی سی پی ارزان و حدود 30 ژول تهیه کنین و ترجیحا کالیبر 4.5 تا قیمت ساچمه کاهش پیدا کند .

توجه کنید که در صورتیکه تفنگ پی سی پی میخرید نیاز به شارژ کردن کپسول دارید و در این حالت یا باید از تلمبه استفاده کنید که نیاز به قدرت بدنی خوب دارn و کمی هم برای بدن مضر هست و یا باید کپسول داشته باشید که امکان شارژ اون در خیلی از شهرهای کشور نیست. پس حتما قبل از خرید این موضوع را بررسی کنید. به خصوص اگر تیر زیادی شلیک میکنید ممکنه تفنگ فنری گزینه خیلی بهتری برای شما باشد.

-در صورتیکه اهل شکار متوسط متر مثل خرگوش و روباه و امثالهم هستید یا اهل هدف زنی در فاصله بالای 80 متر، یک پی سی پی بالای 50 ژول خیلی خوب است.
دوستان عزیز و تازه کار توجه کنید که به هیچ وجه دنبال بهترین یا قویترین نباشین چون بهترین تفنگ معنی نداره و قویترین هم میتواند بی دقت ترین باشددر بعضی از موارد و اگه قراراست که هدفی را نزنید قویتر بودن حسنی ندارد.
ضمن اینکه افرادیکه از نظر مالی مشکل ندارند آگاه باشند که گرانترین لزوما بهترین نیست و مثلا ایر رنجر انگلیسی به علت سنگین بودن و نداشتن خدمات و لوازم یدکی داخل کشور گزینه خیلی خوبی به شمار نمیرود.

سعی کنین هنگام تصمیم گیری، وزن تفنگ،خوشدست بودن اون در دست خودتون،خدمات،شارژ،هزینه ساچمه،فروش و توی بورس بودنش و خیلی از مسائل دیگر را در نظر بگیرید.

قویترین تفنگ : سوماترا 2500 مدل 500 سی سی با حدود قیمت 1600(بدون دوربین و کپسول) و 105 ژول انرژی با ساچمه 2 گرمی. وزن بدون دوربین 3.6 و توی دست سنگین و متمایل به جلو و دارای خشاب 6 تیر و ولوم تنظیم قدرت و ماشه قابل تنظیم و لوله 60 سانتی. این تفنگ به عنوان اولین تفنگ بادی که قصد خرید دارید توصیه نمیشود. از نظر ظاهری هم کمی سلایق در موردش متضاد هست!

برای شکار خرگوش چند ژول لازم است؟

دقیقترین تفنگ برای فواصل زیر 80 متر

والتر 1250 به علت وجود رگولاتور. وزن بدون دوربین حدود 3600 گرم هست و خیلی سبک نیست. قیافه تاکتیکال داره با قنداق پلاستیکی و کمی توی مسلح کردن اشکال داره با انرژی حدود 45 ژول و ساخت آلمان می باشد

ارزانترین تفنگ پی سی پی:

هاتسان مدل AT44 شامل تلمبه و دوربین. حدود 40 ژول انرژی و تغییرات نسبتا زیادی در هر شلیک نسبت به قبلی دارد و برای شروع تفنگ خوبی هست. نسبتا خوشدست و قیافه هم تاکتیکال هست.

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :