کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

برد مفید تفنگ بادی پی سی پی

20/دی/1399 مقالات بدون دیدگاه

برد مفید تفنگ بادی پی سی پی : تفنگ های بادی در انواع مختلفی و برای مصارف متعددی موجود هستند. برای خرید تفنگ بادی باید به اولویت های خود توجه کنید. برای راهنمایی خرید تفنگ بادی باید ذکر شود که به وزن تفنگ بادی توجه کنید. شاید این مسئله کوچکی به نظر برسد اما در هنگام شلیک کل وزن اسلحه روی بدن شماست، بنابراین باید تاب وزن اسلحه را داشته باشید. هم چنین به هدفی که برای شلیک در نظر می گیرید توجه کنید. هدف شلیک تفنگ بادی انواع پرندگان و حیوانات با جثه بزرگتر هستند. برای شلیک حیوانات کوچکتر به تفنگی با قدرت کمتر احتیاج دارید. این مورد را در نظر بگیرید که در چه فاصله ای به هدف خود شلیک خواهید کرد؟

در واقع برد مفید تفنگ بادی شما چقدر باشد؟ هر تفنگ بادی یک برد موثری دارد که برای خرید تفنگ بادی باید به آن توجه کرد. حداکثر برد مفید، دورترین فاصله ای خواهد بود که گلوله شما می تواند دقیقاً حداقل انرژی مورد نظر را برای هدفی که شلیک می کنید تحت تأثیر قرار داده و حفظ کند. برد مفید تفنگ بادی پی سی پی که تفنگ بادی قدرتمندی است را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

برد مفید تفنگ بادی پی سی پی

برد مفید تفنگ بادی پی سی پی

برد مفید تفنگ بادی پی سی پی شما به چهار عامل عمده بستگی دارد: 1) نوع نیروگاه / نوع اسلحه ، 2) توان خروجی ، 3) انتخاب گلوله / دقت و 4) مهارت تیرانداز.

نوع اسلحه شما در چگونگی توانایی شلیک در فواصل طولانی تأثیر دارد. پیستون های سنتی بعد از شلیک ضربه وارد می کردند و برای شکار با این تفنگ های بادی به تسلط و مهارت بیشتری احتیاج داشتند. خصوصاً وقتی قدرت تفنگ بادی زیاد بود یا مسافت تا نقطه هدف افزایش پیدا می کرد.

پیستون گاز و سایر فناوری ها به کاهش برخی از ارتعاشات تولید شده در طی چرخه شلیک کمک کرده اند. اسلحه های PCP (پنوماتیک از پیش شارژ) تقریباً عقب نشینی نمی کنند و بنابراین از نظر طراحی دقیق ترهستند.

توان تولید اسلحه شما بر برد مفید تفنگ پی سی پی تأثیر می گذارد.  همچنین، هدف مورد نظر شما نیز در این امر نقش دارد. انتخاب گلوله برای تفنگ بادی در تعیین دامنه موثر اسلحه شما مهم است. اولین قدم، یافتن یک گلوله دقیق است. شما باید بتوانید با ثبات به هدف خود برسید.

اگر قصد دارید با اسلحه خود شکار کنید، از گلوله های با کیفیت طراحی شده برای شکار دقیق استفاده کنید. گلوله های سنگین تر از دقت بیشتری برخوردار هستند اما برای شلیک در مسافت های طولانی به قدرت بیشتری نیاز دارند.

در نهایت، مهارت شما مهمترین عامل در تعیین برد مفید تفنگ بادی شما خواهد بود. همه چیز به این بستگی دارد که شما چقدر با تفنگ تان شلیک می کنید. تفنگهای PCP، کاملاً متفاوت هستند. قدرت بالاتر و عدم لگد زدن آنها امکان دقت بیش از 100 یارد را حتی برای تیراندازانی با مهارت متوسط ​​نیز فراهم می کند.

برد مفید تفنگ بادی پی سی پی

بهترین تفنگ پی سی پی برای شکار

برای خرید تفنگ بادی برای شکار اولین اقدام شما، اخذ مجوز از مقامات قانونی است. زیرا در غیر این صورت شکار شما غیرقانونی است. برای انتخاب بهترین تفنگ پی سی پی برای شکار باید مشخص کنید که قصد شکار چه حیوانی را دارید.

حیوانی با جثه بزرگ مانند خوک و گراز را مدنظر دارید یا شکار پرندگان کوچک؟ زیرا اگر تفنگی با قدرت بالا را انتخاب کنید برای شکار پرندگان ریز جثه مناسب نیستند و با برخورد گلوله به آن ها از هم می پاشند و چیزی عاید شما نخواهد شد.

برای شکار حیوانات بزرگ تر و در فواصل بالای 80 متر، بهترین تفنگ شکار، تفنگ پی سی پی بالای 50 ژول است. البته انتخاب بین مدل های مختلف پی سی پی به بودجه شما بستگی دارد. در کل بهترین تفنگ پی سی پی برای شکار، تفنگ هایی با کالیبر 22 میلی متر هستند.

تفنگ های پی سی پی متعددی در بازار برای مصارف گوناگون وجود دارند و هر فرد براساس اولویت خود و نوع استفاده از آن، می تواند یک مدل را خریداری کند. بهترین تفنگ های پی سی پی موجود در بازار اشتایر، آرتمیس، بنجامین، دی استیت، دیانا، رومنتون، کراسمن، کرال، بروکوک، ایکول و ایرارمز می باشند.

تفنگ های بادی PCP برای شکار انتخاب خوبی هستند. زیرا شلیک با آنها راحت است. در حین شلیک صدایی تولید نمی کنند و ساکت هستند. هیچگونه عقب نشینی یا لگد زدن ندارد و مهمترین نکته اینکه،  بسیار دقیق هستند.

راهنمای خرید تفنگ پی سی پی

تفنگ های بادی پی سی پی دارای یک سیلندر لوله ای کوچک در زیر لوله هستند. این مخزن توسط هوای فشار بالا پر می شود. تفنگ بادی پی سی پی مانند تفنگ بادی گازی کار می کنند اما محدودیت های اسلحه بادی گازی را  ندارند و می توانند نیمه اتوماتیک باشند.

این تفنگ های بادی بسیار قدرتمند و دقیق هستند و در صورت تمایل به خرید یا استفاده از آن، به مجوز اسلحه گرم نیاز خواهید داشت. تفنگ PCP دقیق ترین تفنگ بادی و هم چنین آسانترین اسلحه بادی برای شلیک دقیق است. یک اسلحه بادی PCP پس زدن یا به اصطلاح لگد زدن بسیار کمی ایجاد می کند و در مقایسه با انواع دیگر تفنگ های بادی نیز بسیار ساکت است.

اگر از پس زدن تفنگ بادی بیزارید، ممکن است PCP راهی عالی برای این کار باشد .PCP با سکوت و عملکرد تقریباً خنثی خود، یک انتخاب عالی برای تیراندازان جوان و تازه وارد است، اگرچه تیراندازان باتجربه نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

برد مفید تفنگ بادی پی سی پی

معایب تفنگ بادی pcp

اولین عیب  تفنگ بادی پی سی پی،  هزینه بالای آن است. با این حال، اگر یکبار مخزن هوا بخرید، برای اسلحه PCP بعدی خود ، مجبور نیستید تجهیزات پرکن را خریداری کنید. بنابراین هزینه واقعا کاهش می یابد. به علاوه اینکه نگهداری از وسایل شارژ تفنگ بادی پی سی پی سخت تر است. زمان بیشتری برای پر کردن تفنگ بادی پی سی پی نیاز است. یکی از معایب تفنگ بادی پی سی پی برای استفاده این است که به قدرت بدنی بالایی نیاز دارید.

نگهداری و تعمیر تفنگ بادی

یکی از مواردی که  به شما کمک کند تا عملکرد PCP خود را به حداکثر برسانید روغن Napier Pellet است که یک روان کننده گلوله است. روغن کاری باعث کاهش سرعت تجمع سرب در لوله اسلحه می شود و از بشکه تفنگ در برابر زنگ زدگی محافظت می کند.

گریس سیلیکون مصنوعی ویژه محصولی دیگر است که باعث افزایش طول عمر مهر و موم های بریچ و مهر و موم اسلحه های چند ضرب گلوله می شود و استفاده از آن آسان است. پس از استفاده کافی است کمی چربی سیلیکون روی آن قسمت ها بمالید تا انعطاف پذیر بمانند.

برای نگهداری صحیح تفنگ بادی، هیچ گاه تفنگ بادی را مسلح شده در کناری قرار ندهید. زیرا قرار دادن ساچمه تفنگ درون لوله برای مدت طولانی عملکرد تفنگ بادی را کاهش می دهد. تعمیرات تفنگ بادی را به متخصص این حوزه بسپارید. زیرا برای حل مشکل تفنگ های بادی، ابتدا باید محل مشکل شناسایی شود که این کار از یک متخصص و فرد با تجربه برمی آید.

فروشگاه اینترنتی شاه شکار در کنار ارائه مارک های مختلف تفنگ بادی،  بهترین تپانچه های بادی و همچنین بهترین لوازم جانبی اسلحه های بادی، خدمات تعمیر تفنگ بادی را نیز می پذیرد.

برچسب ها: تفنگ بادی برد مفید تفنگ بادی pcp معایب تفنگ بادی pcp راهنمای خرید تفنگ پی سی پی بهترین تفنگ پی سی پی برای شکار برد مفید تفنگ بادی پی سی پی قیمت تفنگ بادی خرید تفنگ بادی Useful range of PCP air rifle



دیدگاه
دیدگاه شما :