کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز

6/آذر/1399 مقالات بدون دیدگاه

بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز :شکار حیوانات با توجه به این نکته که کار پسندیده ای نمی باشد اما بعضی افراد با توجه به علاقه های خود به این حرفه توجه دارند اما یکی از بزرگترین مشکل هایی که هر علاقه مندی به خرید و نگهداری تفنگ های بادی با آن روبرو می باشد همین انتخاب تفنگ بادی مناسب می باشد که اطلاع ندارند تا برای اهداف خاصی که در نظر دارن باید چه نوع تفنگ بادی را انتخاب کنند. در مقاله قبلی به بهترین تفنگ بادی برای شکار پرنده اشاره کردیم در این مقاله به بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز می پردازیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید:

بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز

برای انتخاب و خرید بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز باید به این نکته توجه کنید که تفنگ شما نیاز به مجوز دارد و برای الین کار باید از مقامات قانونی اجازه داشته باشید والا کار شما غیر قانونی می باشد و پیگرد قانونی دارد. در خرید تفنگ شکاری حتما در نظر داشته باشید که چه حیوانی مد نظر شما می ابشد زیرا اگر تفنگی با قدرت بالا خریداری کنید مناسب شکار پرنده ها نمی باشد زیرا با شلیک به سمت آنها به دلیل قدرت بالای تفنگ شکار شما متلاشی می شود. در صورتیکه اهل شکار متوسط مثل گراز و روباه و امثال این نوع حیوانات هم هستید یا اهل هدف زنی در فاصله بالای 80 متر، یک پی سی پی بالای 50 ژول خیلی میتواند برای شما کارآمد باشد و بسته به بودجه خود می توانید آن را خریداری کنید.

شکار گراز با تفنگ

یکی از بهترین تفنگ ها برای شکار گراز تفنگ بادی گامو می باشد که دارای انواع مختلفی می باشد. برای شکار می توانیداز انواع مدل آن استفاده کنید. زیرا برای شکار پرنده های کوچک و حیوانانت کوچک که نیاز به دقت بالایی تفنگ دارد بسیار گزینه مناسبی می باشد همچنین برای شکار حیوانات بزرگ و عظیم الچثه نیز مدل های متنوعی دارد که در این قسمت از مقاله به بیان آنها می پردازیم:

بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز

راهنمای خرید تفنگ بادی برای شکار

تفنگ بادی گامو Varmint با دوربین ضد شوک

تفنگ گامو Varmint از نوع تک‌ چخماق با لوله کمرشکن است. این اسلحه بادی دارای پیستون فنری که ساچمه‌های کالیبر .177 را شلیک می‌کند.از ویژگی این تفنگ بادی می توان به مواردی از این قبیل اشاره داشت :این سلاح ساچمه‌زنی دارای ماشه دو زمانه قابل تنظیم و ویژگی‌هایی مانند دوربین دید ثابت، ضد شوک و ضد مه است. در ساختار این اسلحه بادی همچنین یک قنداق از جنس پلاستیک سخت مناسب برای هر آب‌وهوایی و لوله فولادی به کار برده شده که همه این‌ها با یک سال گارانتی ارائه می‌شود.

این مدل تفنگ گامو از نوع پیستون فنری است و سرعت اعجاب‌انگیزی ارائه می‌دهد. این سلاح برای مبارزه با حیوانات موذی مناسب بوده و شاید بتوان گفت برای هدف‌زنی نیز گزینه خوبی است؛ اگرچه دقت آن در فواصل بالاتر کمی محدود است. دوربین ثابت این اسلحه قیمت آن را پایین آورده ولی شاید نتوان با آن حیوانات نسبتاً بزرگ‌تر را حداقل در فواصل دور شکار کرد.

تفنگ بادی گامو Magnum IGT Mach 1 با دوربین

تفنگ بادی گامو Magnum نیز دارای یک پیستون گازی IGT Mach 1 است که قدرت لازم برای شلیک پرتابه را فراهم می‌کند. این تفنگ در دو کالیبر ارائه می‌شود. ماشه قابل تنظیم دو زمانه یکی از ویژگی‌های اصلی این سلاح است که قنداق مناسب برای هر نوع آب‌و‌هوا، لوله فولادی و دوربین نیز دارد. گارانتی ۵ ساله‌ای نیز برای گامو Magnum در نظر گرفته شده است.

تفنگ بادی گامو Magnum IGT Mach 1 گزینه ‌مناسبی برای بسیاری از کاربران است؛ چه به دنبال شکار حیوانات کوچک چثه باشید یا بخواهید هدف‌زنی کنید. سرعت پرتابه در این تفنگ باعث شده برد و قدرت بیشتری نسبت به دیگر سلاح‌های ساچمه‌زنی داشته باشد. گارانتی طولانی‌مدت این مدل تفنگ بادی گامو نیز نسبت به قیمت نسبتاً بالای آن منطقی است. اگرچه این تفنگ دارای برد و قدرت زیادی است ولی زوم دوربین قدرتمندش نسبت به برد آن کمی بیشتر از حد نیاز است.

دوربین ثابت سوار شده روی این سلاح ساچمه زنی به کاهش قیمت آن کمک کرده و متناسب با برد آن است. با گزینه کالیبر بزرگ‌تر می‌توانید حیوانات بزرگ‌تری را شکار کنید ولی سرعت پرتاب آن نسبت به دیگر مدل‌ها کمتر است. همچنین این سلاح دارای ماشه تک ‌زمانه است.

بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز

تفنگ بادی گامو Whisper X

یکی دیگر از تفنگ های گامو که قیمت بسیار مناسبی داشته تفنگ بادی گامو مدل Whisper X است که با وجود قیمت آن از کیفیت مناسبی برخوردار است. این اسلحه ها به آسانی مسلح شده و از این رو برای گروه سنی نوجوان و سایر افراد مبتدی مناسب می باشد. از مزیت های خوب این تفنگ این است که موقع تیراندازی ضربه کمتری وارد می کند. ویژگی های دیگر آن به این ترتیب است:

1. برای Whisper X یک سایلنسر در نظر گرفته شده که می تواند تا حد زیادی صدای شلیک گلوله را کم کند.

2. طرح این گونه تفنگ ها ارگونومیک می باشد.

3. از قدرت 24ژول بوده و به دلیل دقت خوبی که دارد برای مواردی چون تمرین با سلاح، شکار رفتن و تفریحی گزینه مناسبی خواهد بود. مکانیزم مسلح کردن این تفنگ بادی گامو همانند نمونه شادو هزار از نوع کمرشکن بوده و پر کردن خشاب آن با یک تیر انجام می گیرد و همین موضوع باعث خسته کننده شدن کار با آن می شود. طول کل اسلحه 117 سانتی متر بوده و وزنی معادل 2.6 کیلوگرم دارد. قنداق تفنگ گامو Whisper X از نوع تامب هول( از جنس سینتتیک) می باشد. ماشه این مدل تفنگ بادی گامو برای شلیک گلوله در 2 مرحله تنظیم می شود.

بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز

قیمت بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز

با توجه به تنوع بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز نیز قیمت خرید برای این نوع تفنگ هم متفاوت می باشد. قبل از خرید تفنگ بادی از افراد باتجربه که در این زمینه اطلاعات و دانش درستی دارند حتما مشاوره بگیرید تا بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز را خریداری نمایید. باتوجه به نوسانات موجود در ارز برای اطلاع دقیق از قیمت انواع تفنگ بادی می توانید با کارشناسان فروش سایت شاه شکار تماس بگیرید. تا ضمن راهنمایی شما برای خرید با توجه به بودجه شما و هزینه ای را که می خواهید بابت خرید بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز پرداخت کنید شما را راهنمایی کنند.

برچسب ها: فیمت تفنگ بادی گامو تفنگ بادی گامو خرید تفنگ بادی گامو قیمت بهترین تفنگ بادی قیمت تفنگ بادی تفنگ بادی ارگونومیک قیمت بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز خرید بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز تفنگ بادی گامو Whisper X تفنگ بادی گامو Magnum IGT Mach 1 با دوربین تفنگ بادی گامو Varmint با دوربین ضد شوک خرید بهترین تفنگ بادی راهنمای خرید بهترین تفنگ بادی برای شکار شکار گراز با تفنگ بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز بهترین تفنگ بادی Air rifle for boar hunting



دیدگاه
دیدگاه شما :