کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

بهترین تفنگ بادی دنیا

11/بهمن/1399 مقالات بدون دیدگاه

بهترین تفنگ بادی دنیا : برای خرید تفنگ بادی ، اولین موردی که تیراندازان جدید عنوان می کنند، بهترین تفنگ بادی دنیا کدام است؟ ابتدا سوال من از شما این است که برای بهترین تفنگ بادی دنیا چه هزینه ای را مدنظر دارید؟ در قدم دوم سوالم این است که با بهترین تفنگ بادی دنیا قصد چه کاری را دارید؟ به دنبال بهترین تفنگ بادی برای شکار پرنده هستید یا بهترین تفنگ بادی برای شکار خرگوش یا  بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز؟! یا بهترین تفنگ بادی را برای تفریح در باغ ویلای تان می خواهید؟ در واقع نوع کاربرد شما از اسلحه در  خرید تفنگ بادی تعیین کننده است. لازم است بدانید که در کل 4 نوع تفنگ بادی وجود دارد که از لحاظ مکانیزم شلیک با هم تفاوت دارند. هر نوع دارای ویژگی های منحصر به فردی است، اما همه آنها به دلیل نحوه عملکرد خود نام خود را گرفته اند. آشنایی با آن ها می تواند به شما در خرید تفنگ بادی کمک کند.

مهم ترین نکته ای که باید در اینجا به شما بگویم این است که در واقع بهترین تفنگ بادی دنیا ، اصلا وجود خارجی ندارد. شاید تعجب کنید اما مسئله این است که باید کاربرد اسلحه تان مشخص شود تا بتوان از بهترین آن در دنیا نام برد. از این رو در ادامه با معرفی مختصری از انواع تفنگ بادی با شما هستیم.

تفنگ بادی فنر پیستون

حرکت پیستون درون سیلندر تفنگ بادی فنر پیستون باعث فشرده شدن هوا می شود که در نتیجه آن گلوله از لوله خارج می شود. بیشتر تیراندازان تازه کار با تیراندازی با تفنگ بادی فنر پیستون آغاز می کنند. زیرا استفاده از آن آسان است و نیازهای یک فرد تازه کار را رفع می کند. از طرفی قیمت مناسبی نیز دارد.

بهترین تفنگ بادی دنیا

تفنگ بادی نیترو پیستون

تفاوت تفنگ نیترو پیستون با فنر پیستون در کپسول های نیتروژن است که به جای فنر استفاده شده است. به همین دلیل پس از شلیک لگد نمی زند. از طرفی قدرت بالایی نیز دارد . اما برای تیراندازی در هوای سرد با مشکل مواجه خواهید شد؛ زیرا قدرت تفنگ بادی نیترو پیستون در دمان پایین، کاهش می یابد.

تفنگ بادی گازی

تفنگ های بادی گازی برای شلیک کردن از کپسول های گاز دی اکسید کربن استفاده می کنند. از تفنگ های بادی گازی برای تمرین تیراندازی می توان استفاده کرد. در کل در مقایسه با انواع تفنگ های بادی قدرت کمتری دارد.

تفنگ بادی پی سی پی

تفنگ های بادی پی سی پی از استقبال خوبی برخوردار هستند. سرعت و دقت تفنگ های پی سی پی در مقایسه با سایر انواع تفنگ های بادی بیشتر است. پس از هر بار شلیک، لگد نمی زند. تفنگی جمع و جور و با  قدرت بالاست. در شلیک با تفنگ های پی سی پی اگر شوت اول را از دست دادید، می توانید دور دوم را به سرعت شلیک کنید.

بهترین تفنگ بادی دنیا

خرید تفنگ بادی

برای خرید تفنگ بادی باید پارامتر های زیادی را در نظر بگیرید که متناسب با نیاز های شما بتوان بهترین تفنگ بادی را یافت. در خرید تفنگ بادی علاوه بر توجه به نوع مکانیزم شلیک،  باید به اندازه کالیبر اسلحه نیز توجه کنید. هرچه اندازه کالیبر بزرگتر باشد، می توانید اهداف و حیوانات با جثه های بزرگتر را شکار کنید. کالیبرهای .177 دقیق ترین، دوربردترین و سریعترین در جهان تفنگ بادی هستند. از آن ها برای شکار پرندگان کوچک مانند گنجشک استفاده می شود.

کالیبرهای .22 و .25 دارای قدرت بیشتر اما دامنه و سرعت کمتری هستند. آنها برای حیوانات ب جثه متوسط ​​مانند راکون و خرگوش مناسب هستند. دیگر کالیبرهای کمتر متداول شامل .20 ، .30 ، .357 ، .45 ، .50 و .58 و سایر موارد هستند. کالیبرهای بزرگتر بسیار قدرتمند هستند و می توانند حیوانات بزرگتر مانند گوزن یا گراز را از پای درآورند. برای خرید تفنگ بادی به یاد داشته باشید که یک تفنگ بادی مناسب و دقیق انتخاب کنید تا طعمه خود را به راحتی شکار کنید.

بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز

برای خرید تفنگ بادی توجه به هدفی که می خواهید شکار کنید الزامی است. تفنگی با قدرت بالا برای شکار پرندگان مناسب نیست. زیرا استفاده از تفنگ بادی با قدرت بالا برای شکار پرنده هایی که جثه کوچکی دارند، چیزی نصیبتان نخواهد شد. چون قدرت بالا در برخورد با هدف، جسم را از بین می برد. بهترین تفنگ بادی برای شکار گراز می توان از تفنگ پی سی پی بالای 50 ژول نام برد. البته بعضی مدل های تفنگ بادی گامو هم  برای شکار گراز مناسب هستند.

بهترین تفنگ بادی برای شکار پرنده

برای شکار پرنده مانند کبک، کبوتر، گنجشک و سایر پرندگانی که سایز کوچکی دارند، می توانید از تفنگ بادی فنری با قدرت بین 16 تا 30ژول استفاده کنید. بهترین تفنگ بادی با این مشخصات از برندهای دیانا، گامو، وایرخ و چینی در بازار موجود است. البته انتخاب دیگری نیز دارید. تفنگ های پی سی پی ارزان مانند هاتسان هم برای شکار پرنده گزینه خوبی می تواند باشد.

بهترین تفنگ بادی دنیا

بهترین تفنگ بادی برای شکار خرگوش

اگر اهل شکار حیوانات با اندازه متوسط مانند خرگوش و روباه هستید یا با هدف شلیک بالای 80 متر برای خرید تفنگ بادی اقدام کرده اید، تفنگ بادی پی سی پی بالای 50 ژول انتخاب خوبی می باشد.

باکیفیت ترین تفنگ بادی

باکیفیت ترین تفنگ بادی چیست؟ ابتدا باید مشخص کنید که تعریف شما از کیفیت چیست، سپس به دنبال باکیفیت ترین تفنگ بادی باشید. اما نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که داشتن قوی ترین، بهترین، با دقت ترین و یا با کیفیت ترین تفنگ بادی معنایی ندارد اگر فقط برای تفریح در ایام تعطیل بخواهید از آن استفاده کنید. مسئله دیگر این است که در خرید تفنگ بادی توجه کنید که لوازم یدکی آن در داخل کشور پیدا شود. به عنوان مثال ایر رنجر انگلیسی با قیمت بالایی که دارد و از نظر برخی افراد بهترین تفنگ بادی است، گزینه خوبی در ایران نیست. زیرا خدمات و لوازم یدکی آن در داخل کشور یافت نمی شود.

قیمت تفنگ های بادی

تفنگ های بادی با توجه به مکانیزم شلیک، نوع کاربری، قدرت، سرعت، دقت و بسیاری از فاکتورها، قیمت های متنوعی دارند. شاید قیمت تفنگ بادی اولین و مهم ترین مسئله در خرید تفنگ بادی نباشد اما موثرترین گزینه می باشد.

در نهایت باید اضافه کنیم که خرید بهترین تفنگ بادی دنیا بسیار آسان تر است وقتی بدانید کدام نوع اسلحه بادی نیاز های شما را برطرف می کند. هر نوعی از تفنگ بادی مزایا و معایبی دارد. خرید بهترین تفنگ بادی به بودجه و نوع تیراندازی شما  نیز بستگی دارد. در کل برای خرید تفنگ بادی و لوازم جانبی شکار، می توانید با ما در مجموعه شاه شکار در ارتباط باشید.

برچسب ها: The best air rifle in the world بهترین تفنگ بادی چینی بهترین تفنگ بادی ساخت ترکیه بهترین تفنگ بادی دنیا



دیدگاه
دیدگاه شما :