کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

بهترین تفنگ بادی مسابقه ای کدام است

12/آذر/1399 مقالات بدون دیدگاه

بهترین تفنگ بادی مسابقه ای کدام است ؟ خرید تفنگ بادی فرآیند سختی است . زیرا تنوع بسیار زیاد اسلحه های بادی به راحتی می تواند باعث سردرگمی در موقع خرید شود مخصوصا اگر تجربه اولین خرید را دارید و دانش کافی برای خرید اسلحه بادی ندارد. اما باید قبل خرید تفنگ بادی به سطح مهارت ، بودجه ، انتظارات و استفاده خود توجه کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید. اگر از تفنگ های بادی در مسابقات ورزشی استفاده می کنید هم باید پارامترهایی را برای انتخاب بهترین تفنگ بدانید. قیمت تفنگ بادی در بازار متنوع است اما اگر به دنبال خرید تفنگ بادی مسابقه ای متناسب با نیاز خود و با قیمت مناسب هستید و حتی برای تعمیرات تفنگ های بادی نیاز به پشتیبانی دارید، جای درستی قرار دارید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مختصری در باره تفنگ بادی !

تفنگ بادی ، سلاحی است که برای شلیک گلوله از هوای فشرده استفاده می کند. سوخت تفنگ های بادی پیستون فنر ، هوای فشرده فشار قوی یا کپسول co2 می باشد.  از اسلحه بادی در مسابقات تیراندازی، تفریحات خانوادگی،  شکار پرندگان و حیوانات بزرگ تر استفاده می شود.

بهترین تفنگ بادی مسابقه ای کدام است

تفنگ های بادی مسابقه ای و حضور در اولین مسابقات ورزشی

در دهه1890علی رغم اینکه همه تفنگ های بادی از مرحله نبرد خارج شدند ، استفاده از آنها مخصوصاً برای فعالیت های شکار و ورزشی ادامه داشت. در  انگلستان از تفنگ های بادی مسابقه ای در فعالیت های تیراندازی هدف استفاده می کردند. این مسابقه به قدری گسترش یافت  که یک انجمن ملی تفنگ بادی ایجاد شد که بیش از 4000 باشگاه و انجمن تفنگ بادی در سراسر بریتانیا به آن ملحق شدند.در سال 1984 ، یک مسابقه تیراندازی با استفاده از اسلحه بادی در بازی های المپیک برگزار شده بود. در حال حاضر هم استفاده از تفنگ های بادی در فعالیت های ورزشی مرسوم است.

تاریخچه تفنگ های بادی مسابقه ای

تاریخچه تفنگ های  بادی به قرن ها قبل برمی گردد و حتی برخی بر این باورند که برای یافتن منشا استفاده از این فن آوری باید چندین هزار سال را به عقب برگردانیم. در واقع می توان اسلحه لوله ای را اولین اسلحه ای دانست که از نیروی هوا برای پیشبرد یک گلوله استفاده می کرد. به همین دلیل بود که هوا به عنوان گلوله های اسلحه های بادی بعدی تبدیل شد. واضح است که آنها به طور قابل توجهی تکامل یافته اند ، اما شکی نیست که آنها با استفاده از یک سیستم مشابه توسعه یافته اند: نیرویی که توسط هوای پیشرانه ارائه می شود.

برای یافتن منشأ تفنگ های هوایی و تپانچه از این نوع ، به قرن 15 و 16 میلادی  برمی گردیم. در مورد ظهور اولین تفنگ بادی در بین مورخان اتفاق نظر وجود ندارد. این به دلیل است که بقایای آن ها وجود ندارد و در حال حاضر تعداد زیادی تفنگ بادی باستانی در موزه ها  موجود نیست. بر اساس نظر باستان شناسی ، سال 1580 نقطه عطفی در تاریخ اسلحه های هوای فشرده است ، زیرا این تاریخ متعلق به قدیمی ترین تفنگ بادی است که حفظ شده است. این قطعه در موزه  در استکهلم ذخیره می شود و یک تفنگ فنری است که به آن پیستون نیز می گویند ، زیرا نقش این قطعه فشرده سازی هوای موجود درون استوانه سلاح است که باعث شلیک می شود.

گسترده ترین کاربرد اسلحه های هوای، در طول قرن 15 برای شکار بود. با توجه به قیمت گران تفنگ های بادی، این اشراف بودند که بیشتر از آنها استفاده می کردند. تفنگ های بادی، سلاح های قوی بودند و قادر بودند اهداف بزرگی مانند گراز وحشی و آهو را در یک شلیک زمین بزنند.

بهترین تفنگ بادی مسابقه ای کدام است

برتری تفنگ های بادی به تفنگ های باروتی

از ابتدا ، استفاده از اسلحه های هوای فشرده مزایای واضحی نسبت به استفاده از سلاح گرم داشت.

اولاً ، امکان استفاده از اسلحه های بادی در شرایط نامساعد آب و هوایی مانند باران یا برف وجود داشت ، در حالی که تفنگ های باروتی سنتی به دلیل روشن نشدن فیوز در باران هیچ فایده ای نداشتند.
مزیت بسیار مهم دیگر این واقعیت بود که اسلحه های بادی بی صدا بودند ، هنگام شلیک باعث ایجاد فلش نمی شدند و دود تولید نمی کردند ، برخلاف اسلحه های باروتی ، ، که مقدار زیادی دود سیاه متراکم تولید می کردند و همچنین به دلیل جرقه های تولید شده هنگام شلیک باعث تیرگی و آسیب چشم تیرانداز می شدند. این ویژگی تیرانداز را قادر می ساخت تا هنگام شلیک هم در جنگ و هم در شکار ، پنهان شود و احتیاط بیشتری داشته باشد.
سرعت و قدرت شلیک از دیگر مزایای تفنگ های بادی بود. شلیک از اسلحه گرم معمولاً به یک مرحله آماده سازی طولانی نیاز داشت که شامل چندین فاز بود: قرار دادن باروت ، آتش به نور ، گلوله و چمبره ... برعکس ، اسلحه های بادی قرن هجدهم میلادی می توانست تا بیست شلیک در دقیقه داشته باشد.
مزیت تفنگ های بادی وقتی با اسلحه های آتشین مورد استفاده ارتش ناپلئونی مقایسه شود که فقط می توانست تا سه گلوله در دقیقه شلیک کند بیشتر نمایان می شود. بعلاوه دقت اسلحه های آتشی در مقایسه با تفنگ بادی بسیار کمتر بود. این سلاح به حدی پرقدرت بود که ناپلئون دستور داده بود هر سرباز دشمن را که یک تفنگ هوای فشرده داشت اعدام کنند.

چرا تفنگ های بادی کنار گذاشته شدند؟

استفاده از اسلحه های هوای فشرده معایبی داشت و همین امر باعث ساقط شدن مجدد این نوع اسلحه ها توسط سلاح گرم خصوصاً در محیط جنگ شد. برای تفنگ های بادی نیاز به رسوباتی بود که بسیار گران بود زیرا به قدرت جسمی بالایی نیاز داشت. علاوه بر این ، آنها به دانش پایه خاصی در مکانیک نیاز داشتند که همه سربازان از آن برخوردار نبودند. از طرف دیگر ، رسوبات بسیار ظریف بوده و خطر انفجار آن ها را تهدید می کرد.

بهترین تفنگ بادی مسابقه ای کدام است

بهترین تفنگ بادی مسابقه ای و تعمیر تفنگ های بادی ورزشی 

خرید بهترین  تفنگ بادی مسابقه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. اما دقت کنید که همانقدر که برای خرید تفنگ وقت می گذارید، زمانی که تفنگ شما دچار مشکلی شود باید به دنبال تعمیرکار حرفه ای تفنگ بادی بگردید. بنابراین توصیه می کنیم از فروشگاه های معتبری که خدمات تعمیر اسلحه را نیز انجام می دهند خرید کنید. ما در مجموعه شاه شکار با تکیه بر تجربه درخشان خود آماده  راهنمایی به شما برای داشتن بهترین خرید هستیم. همچنین در صورت بروز مشکل، متخصصین تیم ما آماده کمک رسانی به شما هستند.

مهم ترین نکته تمیز کردن تفنگ بادی مسابقه

اگرچه یک اسلحه بادی تقریباً به اندازه اسلحه معمولی کثیف نمی شود ، اما اگر می خواهید محصولتان دوام داشته باشد ، توجه کنید که بسیاری از اسلحه های بادی به موتور سیلیکون برای پیشرانه پیستونی فنر ، برس تمیز کننده برای از بین بردن زنگ زدگی و ذرات و روغن برای حفظ فضای بیرونی اسلحه بادی نیاز دارند تا از ایجاد زنگ زدگی جلوگیری شود.

ویژگی های مورد نظر تفنگ بادی خود را تعیین کنید و به دنبال بهترین شلیک قدرت و سرعت و مدل هایی باشید که توانایی خرید آن را دارید.در استفاده از تفنگ های بادی مصرف کننده خوبی باشید و قبل از بروز خرابی از تفنگ خود مراقبت کنید و از دنیای شگفت انگیز اسلحه لذت ببرید.

بهترین تفنگ بادی مسابقه ای کدام است

 

برچسب ها: تفنگ بادی فنر پیستون تعمیر تفنگ بادی تعمیرکار تفنگ تعمیر تفنگ قیمت تفنگ بادی قیمت تفنگ خرید تفنگ بادی خرید تفنگ The best racing air rifle بهترین تفنگ بادی مسابقه ای کدام است تفنگ بادی نیترو پیستون تفنگ های بادی مسابقه ای



دیدگاه
دیدگاه شما :