کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

تعمیر تفنگ بادی هاتسان

11/مهر/1394 مقالات بدون دیدگاه

تعمیر تفنگ بادی هاتسان : تفنگ بادی هاتسان یکی از انواع تفنگ‌های بادی است که در کشور ترکیه ساخته می‌شود. تفنگ بادی، یک نوع تفنگ است که شلیک گلوله در آن، بوسیله یک کپسولی که فشار هوا در آن محبوس شده یا یک پیستون انجام می‌شود. بدین صورت که فشار هوا توسط این پیستون ایجاد می‌شود و با چکاندن ماشه توسط فنر قوی به جلو رانده می‌شود. تفنگ بادی انواع مختلفی دارد که علاوه بر استفاده نظامی، امروزه از آنها در مواردی همچون تیراندازی و شکار استفاده می‌شود و همانطور که گفته شد یکی از آنها، تفنگ بادی هاتسان است. این تفنگ، به دلیل کیفیت و توان تولیدی بالا مورد توجه قرار گرفته و به دو شکل فنر پیستون و تفنگ بادی نیترو پیستون وجود دارد .معمولا هدف از خرید تفنگ بادی هاتسان بیشتر برای شکار و هدف‌زنی است. از خصوصیات آن می‌توان به داشتن وسایل جانبی زیاد و قابل دسترس مثل (دوربین، صدا خفه‌کن و قنداق‌های مختلف) و فنر‌بندی قدرتمند اشاره کرد.

تفنگ بادی هاتسان از مدل های پر کاربرد و پرطرفدار تفنگ بادی در کشور است. این فتنگ ها در ترکیه طراحی و تولید می شوند و در دو ساختار شلیک فنر پیستون و نیترو پیستون در بازار موجود هستند. این دو ساختار به شکلی هستند که قدرت زیادی ایجاد نمی کنند ولی برای هدف زنی و شکار بسیار مناسب هستند و طول عمر زیادی دارند.

تعمیر تفنگ بادی هاتسان در تمامی اجزا

تعمیرکار تفنگ بادی باید دارای مهارت و تجربه زیادی باشد، از این رو پیدا کردن شخصی که در تعمیر تفنگ بادی هاتسان با تجربه و حرفه ای باشد کمی سخت است. از این رو برای مجموعه شاه شکار امکان تعمیر انواع تفنگ بادی را برای همگان در سراسر ایران فراهم آورده است، شما میتوانید با تماس تصویری با تعمیرکاران ما از عیب تفنگ خود آگاه شوید و سپس نسبت به تعمیر تفنگ بادی افدام کنید.

قیمت تعمیر تفنگ بادی هاتسان

هزینه تعمیر تفنگ بادی با توجه به قطعه معیبوب و نیاز به خرید قطعه جدید و همینطور دستمزد تعمیرکار متغیر است از این رو می توانید برای اطلاع از هزینه تعمیر تفنگ با متخصصان ما در شاهشکار در تماس باشید.

تعمیر تفنگ بادی هاتسان

اجزای تشکیل دهنده تفنگ بادی هاتسان

ساختار فنر پیستون

اینگونه تفنگ بادی نمونه اولیه این سلاح محسوب شده و از فنر قوی با قابلیت ارتجاعی بالا، یک پیستون و گیره ماشه بهره می‌ برند. با کشیدن اهرم یا پایین بردن لوله سلاح فنر جمع شده و پیستون به ماشه قفل می‌شود. سپس با چکاندن ماشه پیستون به سرعت به سمت جلو حرکت کرده و ایجاد فشاری در حدود 30 تا 50 بار می‌کند، که موجب وارد شدن فشار هوا بر گلوله و حرکت آن در طول لوله می‌شود. تفنگ بادی هاتسان نمونه های از فنر پیستون دارد که حتی قوی ترین مدل آن می تواند فشاری برابر با 200 بار نیز ایجاد کند که این مسئله به دلیل فنر بندی قوی این تفنگ است.

ساختار نیترو پیستون

عملکرد این نوع سلاح مشابه مدل فنری است با این تفاوت که در این مدل فنر حذف شده و به جای آن از هوای محبوس در سیلندر پشت پیستون استفاده می ‌شود. با مسلح کردن سلاح، پیستون عقب آمده و هوای حبس شده پشت خود را شدیدا فشرده کرده و سپس به ماشه قفل می ‌شود. با چکاندن ماشه هوای فشرده شده پیستون را به شدت پیش رانده و فشاری تا ۱۰۰ بار ایجاد می‌ کند. نمونه های دیگر تفنگ بادی هاتسان از این مکانیزم برای شلیک استفاده می کنند.

ساختار پی سی پی (هوای فشرده)

در این مدل تفنگ بادی، فنر و پیستون حذف شده و به جای آن از سیلندر تعبیه شده زیر لوله که تا ۲۲۰ الی ۳۰۰ بار توسط کمپرسور هوا پر شده ‌است استفاده می‌شود. این مدل به دلیل نبود آلات متحرک بسیار کم لگد و بدون تکان است

خصوصیات تفنگ بادی هاتسان

تفنگ بادی هاتسان دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند که در اینجا انواع آن ذکر شده است:

تفنگ بادی هاتسان چهار نوع ساختار شلیک دارد. فنرپیستون، نیتروپیستون، پی‌سی‌پی، کپسول یکبار مصرف کربن‌دی‌اکسید. روش‌های مسلح شدن در آن کمرشکن، اهرم از عقب، اهرم از بغل، زیربازشو، لوراکشن می‌باشد. روش تنظیم شات در آن بوسیله رگلاتور و فشارشکن است و دارای کالیبرهای 5/4 و 5/5 می‌باشد. لوله‌های بکار رفته در تفنگ بادی هاتسان از دونوع رایفل و شرود و نوع قنداق در آن مونت‌کارلو و تامب‌هول با جنس‌هایی نظیر چوب، فلز و فایبرگلاس است.

تعمیر تفنگ بادی هاتسان

ویژگی های تفنگ بادی هاتسان

فنر بندی قدرتمند. تمامی مدل های تفنگ بادی هاتسان دارای فنربندی بسیار قدرتمندی هستند که به شما امکان می دهد با یک بار پر کردن تفنگ، شلیک بسیار قدرتمندی داشته باشید. تفنگ بادی هاتسان از نظر توان تولیدی می تواند با مدل های قدرتمند پی سی پی رقابت کند و برای سطح خود و تفنگ های فنری کاملا از مدل های دیگر پیش است.

داشتن قنداق های مختلف. این مدل تفنگ ها دارای مدل های قنداق مختلف و قابل تعویض هستند که می توانید برای شرایط مختلف، مدل های متفاوتی را انتخاب کنید. جنس قنداق ها نیز متفاوت است و از مدل های چوبی، فلزی و فایبرگلاس موجود در بازار می توانید برای تفنگ بادی هاتسان خود بهره بگیرید.

لوازم جانبی زیاد و در دسترس. به دلیل استفاده زیاد از تفنگ بادی هاتسان در کشور، لوازم جانبی زیادی همانند صدا خفه کن، دوربین و قنداق این مدل تفنگ در بازار موجود است.

تعمیرات انواع تفنگ و تپانچه های بادی و گازی

تعمیر تفنگ هاتسان
تعمیر انواع تفنگ های چینی
تعمیر کلت های بادی و گازی
تعمیر تپانچه های بادی و گازی
تنظیم و نصب دوربین تفنگ بادی

برای اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با تعمیرکار با این شماره تماس بگیرید 09120551652

برچسب ها: تعمیر تفنگ بادی هاتسان تعمیر کلت گازی تعمیر کلت بادی کلت گازی کلت بادی تعمیر کلت تعمیر سلاح گازی تعمیر اسلحه گازی تعمیر اسلحه بادی تعمیر سلاح تعمیر اسلحه تعمیر تفنگ چینی تعمیر تفنگ هاتسان تعمیر تفگ گامو تعمیر تفنگ گازی تعمیرات تفنگ بادی تعمیرات اسلجه تنظیم ذوربین نصب دوربین نصب تنظیم تعمیر تعیر تفنگ ساچمه ای تعمیر تفنگ بادی Hatsan air rifle



دیدگاه
دیدگاه شما :