کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

تفنگ بادی ایرانی

23/اسفند/1399 مقالات بدون دیدگاه

تفنگ بادی ایرانی : تفنگ بادی ایرانی در سال های اخیر به همت گروه های مختلفی تولید می شود که هر کدام در یک ویژگی سرآمد هستند. برای خرید تفنگ بادی بد نیست که خبری از تفنگ بادی ایرانی بگیرید. تفنگ بادی ایرانی گل مشکی، تفنگ بادی ایرانی تندباد و تفنگ بادی ایرانی نخجیر سه نوع تفنگ بادی ایرانی هستند که در بازار موجود می باشند و با جست و جو در اینترنت برای خرید آن ها اقدام نمائید. به طور معمول تفنگ های بادی ایرانی برای شکار کاربرد زیادی ندارند اما در شکار اهداف کوچک می توان رو ی آن ها حساب باز کرد. تفنگ بادی ایرانی گل مشکی در دو کالیبر 4.5 و 5.5 تولید می شود. اما تفنگ بادی ایرانی تندباد و تفنگ بادی ایرانی نخجیر در کالیبر 4.5 تولید می شوند. در ادامه با سوالات رایج پیرامون تفنگ بادی ایرانی در کنار شما هستیم.

سایت شاه شکار در زمینه

فروش عمده تفنگ بادی

فروش عمده تفنگ بادی ایرانی

فروش و پخش عمده تفنگ بادی گل مشکی

فروش و پخش عمده تفنگ نخجیر

فروش و پخش عمده تفنگ تند باد

فعالیت دارد که می توانید برای خرید با شماره های موجود در سایت و یا چت آنلاین واتس آپ تماس حاصل نمایید.

انواع تفنگ بادی ایرانی

انواع تفنگ بادی ایرانی که در داخل کشور تولید می شود، تفنگ بادی ایرانی گل مشکی، تفنگ بادی ایرانی نخجیر و تفنگ بادی ایرانی تند باد می باشد. در ادامه درباره هر یک از انواع تفنگ بادی ایرانی می خوانیم:

تفنگ بادی ایرانی گل مشکی

تفنگ بادی ایرانی گل مشکی دقت بالایی دارد اما در شلیک، قدرت زیادی ندارد. تفنگ بادی ایرانی گل مشکی دقیقا مانند تفنگ بادی وبلی انگلیس مدل 207 است. این تفنگ بادی ایرانی بهترین پارامتر های روز جهان را داراست و دقت شلیک آن مورد تایید فدراسیون تیراندازی ایران می باشد. تفنگ بادی ایرانی گل مشکی در دو کالیبر 4.5 و 5.5 تولید می شود که سرعت کالیبر 4.5، 201 متر بر ثانیه و سرعت کالیبر 5.5 نیز 150 متر بر ثانیه می باشد.

در کل وزن تفنگ بادی ایرانی گل مشکی 1.9 کیلوگرم است. تفنگ بادی ایرانی گل مشکی ساخت گروه گل مشکی می باشد. تفنگ بادی ایرانی گل مشکی برای تیراندازی های تفریحی و ورزش های آماتوری طراحی شده است از این رو قدرت زیادی ندارد. در کل محدوده قدرت تفنگ بادی ایرانی گل مشکی 25 متر و محدوده ی خطر آن 410 متر می باشد.

پخش عمده تفنگ بادی گل مشکی

برای خرید عمده تفنگ بادی گل مشکی با شماره های تماس موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

تفنگ بادی ایرانی

تفنگ بادی ایرانی تند باد

تفنگ بادی ایرانی تند باد در کالیبر 4.5 تولید می شود. سرعت تفنگ بادی ایرانی تند باد 160متر بر ژول بوده و وزن آن 2750 گرم می باشد. همانطور که متوجه شدید تفنگ بادی ایرانی تند باد از تفنگ بادی ایرانی گل مشکی سنگین تر است. اما تند باد قدرت بیشتری در شلیک نسبت به تفنگ بادی ایرانی گل مشکی دارد. برد موثر تفنگ بادی ایرانی تند باد نیز تا 10 متر می باشد.

تفنگ بادی ایرانی نخجیر

تفنگ بادی ایرانی نخجیر در کالیبر 4.5 تولید می شود و وزن آن 2600 گرم می باشد. ساختار شلیک تفنگ بادی ایرانی نخجیر فنرپیستون بوده و مکانیزم شلیک آن دستی می باشد. تفنگ بادی ایرانی نخجیر با  مکانیزم مسلح شدن کمرشکن مسلح شده و با هر بار مسلح شدن یک تیر شلیک می توان کرد.

تفنگ های بادی ایرانی گل مشکی، تندباد و نخجیر گارانتی دارند و در صورت بروز مشکل، قطعات آن ها را براحتی در ایران می توان یافت. برخلاف تفنگ های بادی خارجی که این امکان را ندارند.

کاربرد تفنگ بادی ایرانی گل مشکی

تفنگ بادی ایرانی گل مشکی بنابر نظرات کاربران بسیار خوش دست، زیبا و خوش ساخت هستند. کاربرد تفنگ بادی ایرانی گل مشکی اصلا برای شکار تعریف نشده است و صرفا اسلحه ای برای تیراندازی تفریحی است.

کاربرد تفنگ بادی ایرانی نخجیر

تفنگ بادی نخجیر دقیقا برای شکار تولید نشده است اما می توان با آن اهداف کوچک در فاصله نسبتا دور را شکار کرد. تفنگ بادی ایرانی نخجیر قدرت ضربه زنی بالایی دارد اما پس از شلیک، لگد زدن زیادی دارد.

کاربرد تفنگ بادی ایرانی تندباد

از آنجایی که تفنگ بادی ایرانی تندباد قدرت بالایی در شلیک دارد و برد موثر آن تا فاصله 10 متری است، برای شلیک اهداف متوسط در فواصل نزدیک کاربرد دارد.

تفنگ بادی ایرانی

ارزان ترین تفنگ بادی ایرانی

ارزان ترین تفنگ بادی ایرانی، تفنگ بادی تند باد می باشد که در کالیبر 4.5 تولید می شود.

بهترین تفنگ بادی ایرانی

برای یافتن بهترین تفنگ بادی ایرانی باید مشخص کنید که چه معیاری برای شما اولویت دارد.اگر به دنبال نقطه زنی هستید، تفنگ بادی ایرانی گل مشکی بهترین است، اگر قدرت تفنگ بادی مدنظرتان است، باید بدانید که تفنگ بادی ایرانی تندباد بیشترین قدرت را دارد. اما اگر به دنبال از پای درآوردن هدف هستید، تفنگ بادی ایرانی نخجیر بهترین انتخاب برای شماست.

بهترین تفنگ بادی ایرانی برای تمرین تیراندازی کدام است؟

به طور معمول برای تمرین تیراندازی در فاصله های طولانی، تفنگ بادی ایرانی گل مشکی بهترین انتخاب است اما برای رسیدن به نتیجه بهتر انتخاب ما تفنگ بادی ایرانی گل مشکی با کالیبر 4.5 می باشد.

آیا تفنگ بادی ایرانی مجوز می خواهد؟

تفنگ های بادی ایرانی که ساخت ایران هستند برای شلیک و استفاده نیازی به مجوز ندارند.

امکان نصب دوربین روی تفنگ بادی ایرانی گل مشکی وجود دارد؟

امکان نصب دروبین روی تفنگ بادی ایرانی گل مشکی با توجه به تعبیه شدن شیارها روی لوله ی آن وجود دارد اما به دلیل وزن بالایی که دارد، برای نصب دوربین گزینه مناسبی نیست. حتی ممکن است بر اثر شلیک، آسیب های جدی به دوربین وارد شود.

با کیفیت ترین تفنگ بادی

تفنگ های بادی ایرانی هر کدام در نوع خود با کیفیت ترین و بهترین هستند اما نمی توان از وجود نقص در ساختار آن ها چشم پوشی کرد. با این حال نظرات کاربران در استفاده از گل مشکی و نخجیر بسیار مثبت است و این تو اسلحه ایرانی به عنوان با کیفیت ترنین سلاح ایرانی معرفی می شوند.

تفنگ بادی ایرانی

خرید تفنگ بادی ایرانی

برای خرید تفنگ بادی ایرانی باید معیار های خود را مشص کنید. اگر شکارچی حرفه ای هستید شاید این تفنگ های بادی تا حد کمی نیازهای شما را فراهم کند. اما اگر قصد شما از خرید تفنگ بادی ایرانی تمرین تیراندازی، تفریح یا شلیک به قوطی حلبی است، انواع تفنگ بادی ایرانی در کالیبرهای 4.5 و 5.5 مناسب هستند. برای خرید تفنگ بادی ایرانی می توانید از طریق وب سایت هایی که به صورت مستقیم به فروش این اسلحه های مشغول هستند مراجعه کنید. در صورتی که به دنبال سایر تفنگ های بادی با کیفیت هستید، تفنگ های بادی گامو، هاتسان،  کرال، دیانا،  هانتر،  والتر،  وایرخ و سایر تفنگ های بادی را به همراه لوازم جانبی آن را در سایت معتبر شاه شکار جست و جو کنید.

قیمت تفنگ بادی ایرانی

قیمت تفنگ های بادی ایرانی در سایت های معتبر ایرانی از 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است و بنابر اظهارات کاربران، کیفیت خوبی را در برابر قیمت پایین ارائه می دهند.

قیمت تفنگ بادی ایرانی ارزان

قیمت تفنگ بادی ایرانی ارزان را در تفنگ بادی ایرانی تند باد باید جست  و جو کرد که قیمت تفنگ بادی ایرانی تندباد زیر یک میلیون تومان می باشد.

قیمت تفنگ بادی ایرانی گل مشکی

تفنگ بادی ایرانی گل مشکی از بهترین تفنگ های بادی ایرانی در نقطه زنی است. قیمت تفنگ بادی ایرانی گل مشکی در اغلب سایت های اینترنتی کمتر از یک میلیون تومان می باشد.

خرید آنلاین تفنگ بادی از فروشگاه معتبر شاه شکار

خرید تفنگ بادی اینترنتی مدتی است که رواج پیدا کرده است و برای خرید آنلاین تفنگ بادی می توانید به راحتی با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی شاه شکار ارتباط بگیرید و با انتخاب تفنگ بادی متناسب با نیاز های خود، برای خرید تفنگ بادی اقدام کنید.

تفنگ بادی ارزان دست دوم

برای خردی اجناس دست دوم و مخصوصا تفنگ بادی دست دوم باید به ظاهر تقنگ بادی و بخصوص عملکرد داخلی تفنگ بادی دقت کنید. ممکن است که تقنگ بادی دست دوم ارزان باشد اما هیچ ارزانی را بی دلیل ندانید و برای خرید تفنگ بادی مطمئن و با قیمت مناسب از فروشگاه های اینترنتی مطمئن اقدام کنید.

قیمت تفنگ بادی در بازار بانه

قیمت تفنگ بادی در بازار بانه با توجه به ارزان بودن همه اجناس، ممکن است ارزان تر باشد. اما باید توجه کنید که خرید تفنگ بادی از بازار بانه هیچ تضمینی ندارد و در صورت خراب شدن یا از کار افتادن تفنگ بادی نه تنها نمی توانید یقه کسی را بگیرید، بلکه خدمات تعمیر تفنگ بادی را هم نمی توانید پیدا کنید.

پیشنهاد ما خرید از سایت معتبر شاه شکار می باشد که در کنار خرید تفنگ بادی با قیمت مناسب، در صورت بروز خرابی، می توانید با مشورت با کارشناسان ما مشکل خود را حل کنید. پس با خیال راحت با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

 

برچسب ها: قیمت تفنگ بادی تندباد قیمت تفنگ بادی ایرانی گل مشکی تفنگ بادی ایرانی فروش عمده تفنگ شکار با تفنگ بادی گل مشکی قیمت تفنگ بادی آرتا



دیدگاه
دیدگاه شما :