کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

خرید تفنگ بادی نو یا دست دوم کدام بهتر است؟

16/آذر/1399 مقالات بدون دیدگاه

خرید تفنگ بادی نو یا دست دوم کدام بهتر است؟ تفنگ های بادی سلاح هایی هستند که کارایی های مختلفی دارند. استفاده در تعطیلات و دورهمی های خانوادگی، مسابقات، شکار پرندگان و تیراندازی از کاربرداهای تفنگ بادی است. تفنگ بادی انواع مختلفی دارد . برای خرید تفنگ بادی باید به ویژگی های آن و معیار های خود توجه کنید. قیمت تفنگ های بادی  بسته به کشور سازنده، اندازه کالیبر، قدرت شلیک و نقطه زنی متفاوت است. اگر برای خرید تفنگ بادی نو یا دست دوم شک دارید و فکر می کنید خرید تفنگ بادی دست دوم به معنای ضرر کردن است، باید طرز فکر خود را عوض کنید. گاهی افراد نوعی تفنگ بادی خریداری می کنند که در استفاده از آن متوجه می شوند این نوع تفنگ نیازهایشان را برطرف نمی کند و مجبور هستند تحت عنوان فروش تفنگ بادی دسته دوم آگهی بزنند. حتی در مواردی با خرید تفنگ دست دوم سود زیادی خواهید کرد. برای درک بهتر مطلب ،خواندن این متن را به شما پیشنهاد می کنیم.

تفنگ بادی دست دوم و کار کرده به چه معناست؟

تفنگ بادی که خریداری شود و در دست صاحب خود قرار گیرد، تفنگ دست دوم محسوب می شود. دست دوم بودن تفنگ بادی به معنای خراب بودن یا نقص در عملکرد آن نیست. در مواردی بلکه امکان دارد تفنگ بادی دست دوم خیلی کم کار کرده باشد و فقط به دلیل اینکه  کارایی کافی را برای صاحب تفنگ نداشته برای فروش آن اقدام کند. تفنگ کارکرده یعنی اینکه با خرید این تفنگ بسته بندی آن، بسته بندی کارخانه ای نیست و قبلا صاحب دیگری داشته و حالا به دست شما رسیده است.

خرید تفنگ بادی نو یا دست دوم کدام بهتر است؟

هر تفنگ بادی برای یک یا چند استفاده مناسب است و گاهی افراد از روی عدم آگاهی خرید می کنند و نتیجه آن این می شود که بعد مدتی مجبورند تفنگ سالم و کارکرده خود را تحت عنوان تفنگ بادی دست دوم بفروشند. اگر از ما بپرسید تفنگ بادی نو بخریم یا دست دوم؟ قطعا جواب ما یکی از این دو نیست.  برای خرید تفنگ بادی باید بدانید برای چه کاربردی قصد خرید دارید و چه پارامترهایی را باید در نظر بگیرید.  تفنگ های بادی کاربرد متنوعی دارند. زمانی که اقدام به خرید تفنگ دست دوم می کنید حتما باید زمینه فعالیت خود را مشخص کنید. برای خرید تفنگ بادی دست دوم علاوه بر معیار های خودتان یک سری نکات را نیز باید بسنجید که در ادامه به آن می پردازیم.

خرید تفنگ بادی نو یا دست دوم کدام بهتر است؟

در خرید تفنگ دست دوم به چه نکاتی دقت کنیم؟

1. سلامت ظاهری تفنگ دست دوم

ظاهر تفنگ دست دوم اولین شاخص هنگام خرید است که به راحتی نمی توان از کنار آن عبور کرد. وجود خرابی، شکستگی و ترک شاید به ظاهر مشکلی در عملکرد تفنگ ایجاد نکند ولی قطعا در درازمدت دردسرهایی برایتان خواهد داشت. پس از این نقص تفنگ دست دوم آگاه باشید و سعی کنید از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا برای تعمیرات آینده دچار مشکل نشوید.

2. وزن تفنگ دست دوم

وزن تفنگ دست دوم از نکاتی است که نمی شود آن را نادیده گرفت. زیرا اگر شما تفنگ دست دومی را فقط به این دلیل که ارزان تر است خرید کنید و قصد شکار داشته باشید. قطعا وزن تفنگ در هنگام شکار شما را کلافه خواهد کرد.

3. اندازه برد تفنگ بادی  دست دوم

یکی از معیار هایی که خیلی باید به آن توجه کنید، برد تفنگ بادی دست دوم است. زیرا برد گلوله در هر تفنگ بادی متفاوت است و بنا بر کاربردی که دارد برد با اندازه های مختلفی وجود دارد. پس تاکید می کنم قبل خرید تفنگ دست دوم دقت کنید که اندازه برد تفنگ نیاز شما را رفع می کند یا خیر. سپس اقدام به خرید کنید.

4. اندازه کالیبر تفنگ های بادی کارکرده

اندازه کالیبر به اندازه قطر درونی یا خروجی دهانه تفنگ گفته می شود. اندازه کالیبر تفنگ های مسابقه ای با تفنگ های تفریحی متفاوت است. اندازه کالیبر هم از پارامترهایی است که برای خرید تفنگ بادی دست دوم باید به آن دقت کنید.

اگر قصد خرید تفنگ بادی تیراندازی را دارید و همزمان پیشنهاد خرید تفنگ دست دوم تیراندازی را دارید به بررسی نکات بالا بپردازید و اگر تمامی شرایط صادق بود و جایی برای شک نبود. با بررسی قیمت و شرایط دیگری که برایتان مهم است می توانید تصمیم نهایی خود را بگیرید. دقت کنید که دست دوم بودن نه به معنای قیمت پایین است و نه به معنای سود بیشتر در خرید.

خرید تفنگ بادی نو یا دست دوم کدام بهتر است؟

قیمت تفنگ بادی کار کرده چقدر است؟

به طور کلی قیمت محصولات دسته دوم به دلیل تکنولوژی قدیمی تر افت قیمت دارد. در مورد تفنگ بادی نیز این شرایط صادق است. حتی تفنگ هایی که در حالت آکبند قیمت بالایی دارند و امکان خرید برای دسته گسترده ای از افراد فراهم نیست در حالت دسته دوم قیمت پایین تری را تجربه می کنند. قیمت پایین تفنگ بادی دسته دوم صرفا به معنای نقص در ان نیست بلکه تفنگی که بسته بندی کارخانه ای نداشته باشد هم تفنگ دست دوم محسوب می شود.

چگونه تفنگ بادی کارکرده بخریم؟

تفنگ بادی دست دوم هم مثل بسیاری از لوازم خرید و فروش می شود. نکته مهم این است که از جایی خرید کنید که مورد اعتماد باشند و در مشکلاتی که ممکن است در آینده برای شما پیش بیاید کنارتان باشند.

روش مستقیم یا سنتی

در روش سنتی باید کسی را پیدا کنید که قصد فروش تفنگ بادی کارکرده را داشته باشد. علاوه براینکه پیدا کردن چنین شخصی سخت است، ممکن است تفنگ بادی دست دوم او برای شکار باشد ولی شما تفنگی برای تفریحات سالم بخواهید. درواقع در این روش شما هیچ حق انتخابی ندارید و ممکن است در انتخابتان اشتباه کنید.همه ما به دنبال خرید بی دردسر و راحت هستیم تا در آینده پیامدهای آن برای ما مشکل ساز نشود. در این روش ممکن است تفنگی که به ما می فروشند اصل نباشد و بعد خرید هم به آن شخص دسترسی نداشته باشید پس به سراغ روش مطمئن تری می رویم.

خرید تفنگ بادی نو یا دست دوم کدام بهتر است؟

روش آنلاین و خرید تفنگ از فروشگاه های معتبر

در روش خرید از فروشگاه های تفنگ بادی، اطمینان از خرید بالا می رود. حق انتخاب شما در خرید از فروشگاه های تفنگ بادی بیشتر است و حتی مشاورانی با هدف کمک به خرید بهتر به شما مشورت خواهند داد. اگر قصد خرید تفنگ بادی دست دوم برای شکار را دارید گزینه های پیش روی شما محدود نیستند.

ما در فروشگاه شاه شکار به شما در داشتن خریدی مطمئن کمک می کنیم. از مهم ترین امتیاز خرید تفنگ بادی از این فروشگاه،  خدمات تعمیرات تفنگ بادی می باشد. هر زمان که تفنگ بادی دست دوم شما نیاز به تعمیرات داشت و با مشکلی مواجه شدید به صورت آنلاین و آنی با ما ارتباط بگیرید.

برچسب ها: تفتگ بادی کار کرده تفنگ بادی تک لول تفنگ بادی دو لول تفنگ بادی کمر شکن قیمت تفنگ بادی دست دوم خرید تفنگ بادی دست دوم تفنگ بادی دست دوم خرید تفنگ بادی نو یا دست دوم کدام بهتر است؟ تعمیر تفنگ بادی



دیدگاه
دیدگاه شما :