کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

خرید تپانچه بادی CP1

2/آذر/1399 مقالات بدون دیدگاه

خرید تپانچه بادی CP1 : تپانچه CP1 خوش دست، دارای ظاهری زیبا و ورزشی می‌باشد. این سلاح از دقت و  خوبی برای تمرین تیراندازی حتی برای شکار اجسام و پرندگان کوچک برخوردار است .تپانچه بادی CP1 مورد تایید فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به قیمت مناسب و دقتی که دارد مورد توجه تیراندازان واقع شده است. خرید تپانچه بادی CP1 برای کسانی که علاقه مند با یادگیری تیراندازی و شکار پرندگان کوچک هستند بسیار مناسب می باشد. انرژی این تپانچه به وسیله کپسول های یک بار مصرف CO2 تامین می شود. این کپسول های یک بار مصرف در بازار ایران عموما با برند اومارکس، گامو و ... موجود می باشند.خرابی این سلاح بسیار محدود بود و در صورت نیاز به تعمیر تپانچه بادی CP1 می توانید با مجموعه شاه شکار هماهنگ کنید. 

تپانچه بادی گازی به چه سلاحی گفته می شود؟

تپانچه یا اسلحه دستی، سلاح گرم کوچکی است که معمولاً یک سلاح کمری به حساب می‌آید. از سلاح دستی معمولاً نیروهای نظامی و انتظامی استفاده می‌کنند. تپانچه با اینکه دقت تیراندازی کمی دارد اما  کوچک و بسیار سبک است و امکان مخفی کردن آن وجود دارد و از این جهت در قدیم برای قتل و به جا نگذاشتن اثر، از آن استفاده می شده است. تپانچه در اصل به معنی سیلی و ضربه با دست می باشد ولی بعدها برای اشاره به سلاح کمری به کار رفته است.

خرید تپانچه بادی CP1

تپانچه بادی CP1 مناسب برای شکار پرنده و تمرین تیراندازی

تپانچه CP1 خوش دست، دارای ظاهری زیبا و ورزشی می‌باشد. این سلاح از دقت و  خوبی برای تمرین تیراندازی حتی برای شکار اجسام کوچک برخوردار است.تپانچه بادی CP1 مورد تایید فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران است.

 تپانچه بادی سرشاخه کلت بادی، تپانچه زوراکی، ارتمیس، سی پی وان، گامو، هاتسان، اشتایر و بلو می باشد. تپانچه با ساختار شلیک فنر پیستون، نیترو پیستون، پمپ مستر، گازی و پی سی پی مورد استفاده قرار می گیرد.

ساختار شلیک تپانچه بادی CP1 چگونه است؟

تپانچه بادی مدل گازی یا سی پی وان زیرشاخه تپانچه بادی طراحی آلمان و از محصولات کشور چین است و برای هدف زنی و شکار مورد استفاده قرار می گیرد و همانطور که از نامش پیداست ساختار شلیک آن با استفاده از کپسول های یک بار مصرف گاز می باشد.با هر کپسول گاز CO2 این تپانچه بادی، 50 بار شلیک می کند و ظرفیت خشاب آن تک شات است.مکانیزم مسلح شدن آن اهرم از بغل، می باشد.

دقت این تپانچه تا فاصله 15 متری با سبک ترین و مرغوب ترین ساچمه بسیار خوب می باشد. باتوجه به قدرت و دقت آن، استفاده در فواصل بالای 20 مترتوصیه نمی شود. تپانچه CP1 از شکاف درجه فلزی و قابل تنظیم و مگسک فلزی ثابت برخوردار می‌باشد

خرید تپانچه بادی CP1

ویژگی های فنی تپانچه بادی CP1

نکته دیگر در مورد این محصول سرعت خروجی ساچمه است که در کالیبر 5.5 در حدود 146متر بر ثانیه می باشد.این تپانچه ورزشی دارای قابلیت نصب دوربین، لیزر و رددات می باشد و بلندی صدای آن -2 متوسط رو به کم است.

اگر از لحاظ ابعاد به این مدل تپانچه بپردازیم در ابتدا باید عنوان کرد که طول کلی این تپانچه  38 سانتی متر و طول لوله آن 23 سانتی متر می باشد.وزن این مدل تپانچه880 گرم و اندازه ریل دوربین 11میلی متر است.جنس قنداق در این نوع تپانچه معمولا چوبی می باشد.

نکته مهم اینکه از قراردادن کپسول های یک بار مصرف CO2 بیش از چهار هفته در داخل مخزن تپانچه خودداری کنید، زیرا باعث آسیب رسیدن جدی به اورینگ های تپانچه می شود.درصورتیکه با مشکل از دست دادن گاز یا خالی شدن مخزن رو به رو شدید بدانید که اکثر مواقع عیب از اورینگ های تپانچه می باشد که نیاز به تعویض دارد.

هرچند این تپانچه بیش از دو برابر سایر گازی ها قدرت دارد، با کمی دستکاری و کوتاه کردن فنر چکش، میتوانید قدرت آن را نیز کاهش دهید تا بیش از ۱۲۰ شلیک مفید با هر کپسول داشته باشید. تا بتوانید مقرون بصرفه تر به تمرین با این تپانچه بپردازید.

قیمت تپانچه بادی CP1

با توجه به قیمت مناسب تپانچه بادی گازی، این سلاح جایگزین عالی برای سلاح های گران قیمت مسابقاتی است و قطعات داخلی پلاستیکی با قطعات فلزی جایگزین شده است.

مزایای خرید تپانچه بادی CP1

از مزایا این تپانچه اینست که بهترین جایگزین برای تپانچه های غیرمجاز و بسیار ضعیف با شکل جنگی است و با توجه به استفاده از گاز  CO2، بدون لگد و بدون نیاز به خرید تلنبه یا کپسول گران قیمت  PCP است.

این تپانچه بادی دارای مجوز رسمی از وزارت دفاع،وزارت صنایع، وزارت ورزش و  تایید پلیس امنیت کشور مي باشد.

در آخر باید ذکر کرد که اگر به دنبال یک تپانچه ای خوش دست، دقیق و با قیمت مناسب هستید، تپانچه CP1 گزینه ای ایده آل برای تفریح و تمرین تیراندازی و حتی شرکت در مسابقات و تمرین برای شما خواهد بود

خرید تپانچه بادی CP1

آشنایی با برترین تپانچه های بادی ورزشی و شکاری جهان

تپانچه بادی Walther p 99 ساخت آلمان

این تپانچه در سال 1997 برای نیروهای پلیس و مشتریان غیرنظامی تولید شد و اکنون در بیش از 10کشور توسط نیروهای پلیس استفاده می شود و تحت لیسانس در لهستان و برخی ایالات آمریکا توسط کمپانی smith $ Wesson  تولید می شود البته قاب این تپانچه ساخت کشور آلمان است.

تپانچه بادیBeretta px 4 storm ساخت ایتالیا

این تپانچه توسعه مدرن تپانچه cougar 8000beretta  و از سال 2004 برای استفاده نیروهای پلیس و مشتریان غیرنظامی تولید شده است.در حال حاضر در دست کم 11 کشور دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

تپانچه بادی HK USP ساخت آلمان

تولید این تپانچه از سال 1993  آغاز شد و بازار آن علاوه بر نیروی نظامی و پلیس برای افراد غیرنظامی نیز در نظر گرفته شد.محصولی از کمپانی Heckler $ Koch  و اکنون در 20 کشور مورد استفاده نظامی قرار دارد.

تپانچه بادی FN FIVE SEVEN ساخت بلژیک

تپانچه FIVE SEVEN  توسط کمپانی بلژیکی FN  و با هدف ساخت سلاحی انفرادی برای نفوذ در جلیقه های ضد گلوله با ابعاد، وزن و عقب نشینی منطقی بود.در حال حاضر تپانچه Five Seven در نیرو‌های نظامی بیش از ۲۰ کشور جهان از جمله ایالات متحده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تپانچه بادی SMITH $ WESSON MILITARY $ POLICEساخت ایالات متحده

تپانچه  MILITARY $ POLICEاولین بار در سال 2005 برای استفاده صرفا نظامی توسط کمپانی SMITH $ WESSON معرفی شد.

تپانچه بادی CZ.75 ساخت جمهوری چک

تپانچه CZ.۷۵ در کارخانه نظامی Ceska Zbrojovka در چکسلواکی سابق برای صادرات و استفاده نظامی تولید شده است. این طراحی بسیار زیبا، خوش دست و کارآمد برای شلیک کردن است.

خرید تپانچه بادی CP1

خرید تپانچه بادی SIG Sauer P226 ساخت آلمان

تپانچه SIG Sauer P۲۲۶ در دهه ۱۹۸۰ و بر اساس نمونه‌های قبلی P۲۲۰ طراحی شده و به طور ویژه برای ارتش ایالات متحده ساخته شده است.در سال 1982  استفاده آزمایشی از این تپانچه آغاز شد.اکنون در بیش از 30کشور مورد استفاده نیروهای نظامی و پلیس و بخش امنیتی قرار دارد.

تپانچه بادی BERETTA 92 ساخت ایتالیا

تپانچه BERETTA92 در نوع خود از محبوب ترین هاست.این تپانچه به کشورهای مختلفی صادر شد که بعضی کشورها نمونه های تحت لیسانس آن را تولید کردند و هم اکنون در 40کشور جهان در خدمت نیروهای نظامی است و در میان افراد غیرنظامی هم محبوب است.

تپانچه بادی SIG SAUER  P320 ساخت آلمان و سوییس

تپانچه۳۲۰  SIG Sauer Pدر سال ۲۰۱۴ برای جایگزینی کلت۹  Mدر ارتش و نیروی هوایی ایالات متحده ساخته شد. این تپانچه در نهایت توسط آمریکایی‌ها با نام۱۷  Mمورد استفاده قرار گرفته و نمونه‌هایی از آن برای فروش در بازار‌های غیرنظامی نیز تولید  شده است.

تپانچه بادی GLOCK 17 ساخت اتریش

در سال 1980، ارتش اتریش اعلام کرد به تپانجه جدید احتیاج دارد و کمپانی GLOCK که تا ان زمان گمنام بود برنده مزایده شد و در سال های بعد این تپانچه  مورد توجه نیروهای پلیس قرار گرفت.

برچسب ها: تعمیر تپانچه تعمیر تپانچه بادی تعمیر تپانچه بادی CP1 قیمت تپانچه بادی گازی خرید تپانچه بادی گازی تپانچه بادی گازی تپانچه بادی گازی CP1 قیمت تپانچه بادی CP1 تپانچه بادی CP1 خرید تپانچه CP1 خرید تپانچه بادی CP1 تعمیر تپانچه گازی ساختار شلیک تپانچه بادی CP1



دیدگاه
دیدگاه شما :