کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

فروش ساچمه تفنگ بادی

17/اسفند/1399 مقالات بدون دیدگاه

فروش ساچمه تفنگ بادی / فشنگ / گلوله : اگر به تازگی برای شلیک با تفنگ بادی اقدام کرده اید و به دنبال ساچمه تقنگ بادی هستید، در جای درستی قرار دارید. مجموعه شاه شکار در کنار فروش انواع تفنگ بادی، فروش ساچمه تفنگ بادی را نیز به شما ارائه می دهد. شما می توانید با مطالعه این مطلب، تا حد زیادی اطلاعات برای خرید ساچمه تفنگ بادی کسب کنید.  لازم ذکر است که ساچمه های تفنگ بادی در انواع مختلفی و در بهترین مارک ها تولید می شوند که با توجه به نوع نیاز شما، می توانید برای خرید فشنگ اقدام کنید.

برای خرید ساچمه روی تصویر زیر کلیک کنید

ساچمه تفنگ بادی

انواع ساچمه تفنگ بادی

ساچمه های تفنگ بادی در انواع مختلفی تولید می شوند که با توجه به نوع تفنگ بادی و کاربرد تان باید یکی از انواع گلوله تفنگ بادی را انتخاب کنید.

  • ساچمه‌های سرتخت

گلوله های سر تخت انتخاب های معمولی برای شلیک  به هدف هستند. آنها دارای یک سر پهن و گرد هستند که سوراخ های بزرگی را در اهداف کاغذی برش می دهد. فشنگ های تفنگ بادی برای استفاده های روزمره مناسب هستند. البته در برخی  از مسابقات رقابتی تیراندازی باعث می شود تیراندازان از آن ها استفاده کنند.

برخی از شکارچیان فکر می کنند معتقدند گلوله های سرتخت بهتر از گلوله های گنبدی یا نوک تیز  بر روی حیوانات کوچک کار می کنند که این تصور غلطی است و این کار پیشنهاد نمی شود.

گلوله های سرتخت اصلا برای شکار طراحی نشده اند و از کمترین مقدار اثرگذاری بر اجسام سخت برخوردارند. از لحاظ منطقی توصیه می شود از گلوله های سرتخت برای شکار استفاده نکنید. هم چنین این نوع ساچمه از ایرودینامیک ضعیفی برخوردار است که باعث افت گلوله در فواصل بالا می شود.

  • ساچمه های گنبدی

گلوله های گنبدی بیشتر از انواع مهمات آیرودینامیکی هستند. این بدان معنی است که آنها در مسافت های طولانی ضربه بیشتری می زنند. گلوله های گنبدی با قدرتمندتر شدن اسلحه ها به دليل مقاومت در برابر باد و  طوفان دقت خود را از دست می دهند.

این گلوله ها نوک سنگین تری دارند که در مقایسه با گلوله های دیگر قدرت تخریب بیشتری  تولید می کند. آنها مقدار زیادی از این قدرت را در برد طولانی نیز حفظ می کنند. گلوله های گنبدی بیشتر از گلوله های نوک تیز برخورد می کنند اما به طور خاص برای شکار طراحی نشده اند. با این اوصاف، آنها تا زمانی که تفنگ بادی شما به اندازه کافی قدرتمند باشد که بتواند به خوبی از آنها استفاده کند، کار بزرگی انجام می دهند.

فروش ساچمه تفنگ بادی

  • ساچمه های نوک تیز

گلوله های نوک تیز برای نفوذ بیشتر در اهداف طراحی شده اند. این ساچمه‌ها برای شکار در فواصل نه‌چندان دور بهترین گزینه می‌باشند. زیرا می توانند در پ.ست و پوشش های ضخیم نفوذ کند. فشنگ های نوک‌تیز از مزایای ایرودینامیکی ساچمه‌های سرگنبدی برخوردار هستند ولی طبیعتا این امر در آن‌ها به اندازه‌ی ساچمه‌های سرگنبدی چشمگیر نیست.

ساچمه‌های نوک‌تیز نسبت به سرگنبدی‌ها از عملکرد بهتری در تفنگ‌های بادی ضعیف برخوردار هستند. فشنگ نوک تیز معمولا سبک‌تر از سرگنبدی‌ها هستند و به دلیل نفوذ بیشترشان برای تفنگ بادی های ضعیف تر مناسب تر می باشند.

  • ساچمه هالوپوینت

وقتی با این ساچمه ها از تفنگ های بادی قوی شلیک کنید، باید انتظار تخریب بیشتر هدف را داشته باشید. ساچمه های هالوپوینت برای تخریب طراحی شده است. این نوع ساچمه های برای شکار فوق العاده هستند اما نباید برای هدف زنی از آنها استفاده کرد.

هالوپوینتها برای داشتن سرعت بیشتر معمولا سبک تر از ساچمه های سرتخت تولید می شوند تا وقتی با هدف اصابت می کنند انرژی شان را به راحتی تخلیه کنند و جراحت ایجاد کنند. اگر شکار می کنید و یا تفنگ بادی شما قدرت بالایی ندارد، باید از گلوله های سرگنبدی برای فواصل بالا و از ساچمه های نوک تیز برای قدرت های کم استفاده کنید.

  • ساچمه های هابرید

ساچمه هیبریدی ساچمه ای ترکیبی است که چند نوع ساچمه با هم  ترکیب شده اند و در یک ساچمه پدید آمده اند. به عنوان مثال شرکت کراسمن ساچمه‌ی هالوپوینتی طراحی کرده که نوک تیزی در بین فرورفتگی هالوپوینت دارد. این سبک طراحی نفوذ را به همراه تخریب در پی دارد.

  • ساچمه استوانه ای

ساچمه‌های استوانه‌ای از وزن بالایی برخوردار هستند. این بدان معناست که این ساچمه‌ها از قدرت اثربخشی و تخریب بالاتری نسبت به بقیه‌ی ساچمه‌ها برخوردار هستند اما باید توجه داشت که وزن بالای این ساچمه‌ها و همچنین طول بیش از ۱سانتیمتر آن‌ها برای هر نوع تفنگ بادی مناسب نیست.

فروش ساچمه تفنگ بادی

خرید ساچمه تفنگ بادی

اگر می خواهید از هر شلیک حداکثر استفاده را ببرید، باید گلوله مناسب برای اسلحه و هدف خود را انتخاب کنید. انتخاب گلوله تفنگ بادی مناسب برای شما نقش مهمی در نتیجه شلیک شما خواهد داشت. برای انتخاب و خرید ساچمه تفنگ بادی که برای استفاده شما بهترین باشد باید آزمون و خطا کنید.

اما در کل می توان به این راهنمایی نیز استناد کرد که طبق نظر کاربران ساچمه های تخت برای هدف زنی، ساچمه های سرگنبدی برای تیراندازی در فاصله های دور و ساچمه های نوک تیز برای شکار در فواصل نزدیک مناسب هستند. این انتخاب برای تیراندازان می تواند مناسب باشد.

قیمت ساچمه تفنگ بادی

قیمت ساچمه های تفنگ بادی با توجه به تنوع بالایی که دارد متفاوت است. اما باید بدانید که گلوله های گران قیمت بهتر از ارزان ترها ساخته می شوند اما به این معنی نیست که در تفنگ شما عملکرد بهتری دارند. بنابراین تنها فاکتور قیمت ساچمه تفنگ بادی در خرید ساچمه تفنگ بادی دخیل نیست و باید به همه ویژگی های تفنگ بادی خود دقت کنید.

بهترین مارک ساچمه تفنگ بادی

ساچمه های تفنگ بادی متنوع و فوق العاده ای در بازار وجود دارد که همه آنها برای رشته های مختلف است. ساچمه های تفنگ بادی نوک تیز، سر گنبدی، سر گرد و هالوپوینت همگی در نوع خود بهترین هستند. برای هدف زنی، شکار، تفریح و ... ساچمه های مختلفی در مارک های مختلف تولید می شوند. برای یافتن بهترین مارک ساچمه تفنگ بادی متناسب با تفنگ بادی خودتان، باید مارک های مختلف را امتحان کنید. در واقع نمی توان برای همه نوع تفنگ بادی یک نوع ساچمه را بهترین مارک ساچمه تفنگ بادی دانست.

فروش ساچمه تفنگ بادی

جنس ساچمه های تفنگ بادی

گلوله های تفنگ بادی از چندین ماده مختلف ساخته می شوند اما متداول ترین مواد مورد استفاده در گلوله ها، سرب ، آلیاژ  سرب، فولاد، قلع و پلاستیک است. آلیاژهای سرب و سرب از جمله گزینه های اصلی هستند. با این حال، برخی از تیراندازان هستن  که گزینه های بدون سرب را انتخاب می کنند زیرا سرب می تواند سمی باشد. اما گلوله های سربی از پرمصرف ترین ساچمه های تفنگ بادی هستند.

خرید تفنگ بادی

بهترین ساچمه های تفنگ بادی در تفنگ های بادی خوب می درخشند و بهترین نتایج را به بار می آورند. برای خرید تفنگ بادی باید همه نیازهای خود را در نظر بگیرید و در باره انواع تفنگ های بادی مطالعه کنید. البته مشورت از کسانی که در زمینه خرید و فروش تنگ بادی متخصص هستند نیز کمک بزرگی خواهد بود. از این رو می توانید با کارشناسان ما در مجموعه شاه شکار برای خرید تفنگ بادی مشورت کنید و سپس بهترین تفنگ های بادی را از فروشگاه شاه شکار تهیه کنید.

برچسب ها: ساچمه تفنگ بادی بیژن بهترین ساچمه تفنگ بادی ایرانی ساچمه تفنگ بادی ایرانی خرید قالب ساچمه تفنگ بادی ساچمه تفنگ بادی جت ساچمه تفنگ بادی دو زمانه فروش ساچمه تفنگ بادی ساچمه تفنگ بادی شهاب ساخت ساچمه تفنگ بادی



دیدگاه
دیدگاه شما :