کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

قویترین تفنگ بادی فنر پیستون

15/آذر/1399 مقالات بدون دیدگاه

قویترین تفنگ بادی فنر پیستون : تفنگ های بادی فنری، حاوی پیستون و فنر اصلی هستند. که مکانیزم عملکرد آنها، با پایین دادن لوله سلاح و انتقال فشار به پیستون و عقب رفتن پیستون در نتیجه جمع شدن فنر تا مرز قفل شدن گیره انتهای پیستون به گیره ماشه اتفاق می‌افتد. سپس با چکاندن ماشه پیستون آزاد شده و شلیک رخ می‌دهد.هزینه کمتری نسبت به تفنگ های پی سی پی دارند و به راحتی میتوانید با کمتر از 200 یورو، یک تفنگ بادی مناسب را تهیه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید مسلح کردن مجدد تفنگ بعد از هربار شلیک است. در این مقاله می خواهیم به بررسی قویترین تفنگ بادی فنر پیستون بپردازیم.تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

نکات مهم در مورد خرید تفنگ بادی

انتخاب تفنگ بادی مناسب بخصوص برای تازه کارها که میخواهند تازه وارد این عرصه شوند، بسیارسخت و دشوار می باشد. علاوه بر این، انتخاب میزان قدرت تفنگ نیز از دشواری های شروع این کار است. برای چندین دهه تفنگ بادی فنری تنها گزینه دنیای تفنگ های بادی بود،در نهایت بهترین انتخاب، انتخابی است که متناسب با نیاز و ضرورت های شما باشد.اگر قصد دارید بهترین تفنگ بادی خریداری کنید ما به شما فروشگاه اینترنتی و تخصصی شاه شکار را معرفی می کنیم. شما می توانید انواع تفنگ بادی با مشخصاتش را در این سایت بازدید کنید و تفنگ بادی متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

معروف ترین تفنگ های بادی

تفنگ های بادی به دو شکل کمری و تفنگ بزرگ وجود دارند. شرکت­های مختلفی در دنیا کار تولید تفنگ های بادی را انجام می دهند که از معروفترین آنها می توان دیانا، والتر، وایرخ، بنجامین آمریکا و ... را نام برد.

قویترین تفنگ بادی فنر پیستون

منظور از تفنگ بادی فنر پیستون چیست؟

مکانیسم این تفنگ ها با پایین آوردن لوله تفنگ و انتقال فشار به پیستون است. با خم کردن لوله تفنگ، فنر جمع شده و سلاح آماده شلیک می شود. سپس بعد از چکاندن ماشه پیستون آزاد شده و گلوله شلیک می شود. فشار هوای ایجاد شده معمولا بین 150 تا 200 بار است. یکی از مشکلات تفنگ بادی فنر و پیستون، این است که بعد از شلیک گلوله، با برگشتن گلنگدن به عقب ضربه ای را به فرد وارد می کند که در اصطلاح لگد زدن نامیده می شود. این ضربه یکی از عواملی است که می تواند دقت تیراندازی افراد را کاهش دهد و حتی در صورت عدم مهارت فرد سبب آسیب به او شود. سه روش برای مسلح کردن تفنگ های بادی فنر پیستون وجود دارد، که شامل کمر شکن و اهرمی است. انواع اهرمی براسا محل قرار گیری اهرم، خود به دو دسته اهرم از زیر و اهرم از کنار تقسیم می شوند. این نوع تفنگ بادی، جز ساده ترین و رایج ترین نوع اسلحه های بادی هستند.

مزایای تفنگ بادی فنر پیستون

  • مقرون به صرفه تر(نسبت به تفنگ های پی سی پی)
  • عدم نیاز به شارژ و تجهیزات شارژ تفنگ pcp
  • نگهداری و تعمیر راحت تر

معایب تفنگ بادی فنری :

  • کاهش دقت ناشی از ضربه تفنگ
  • مسلح نمودن تفنگ های بادی فنری کوچک تر دشوارتر است
  • صدای بلندتر و ضربه محکم تر در قدرت های بالاتر

قویترین تفنگ بادی فنر پیستون

چگونگی قدرت و برد تفنگ های بادی فنر پیستون

1. تفنگ های بادی فنری عمدتا در دو کالیبر رایج 4٫5 و 5٫5 ساخته میشوند، این تفنگ ها معمولا از 5 تا 30 ژول قدرت ، بسته به کالیبر و نوع و کاربرد تفنگ تولید میشوند، اما بهترین بازه بالانس قدرت و دقت در تفنگ های بادی فنری بین 7٫5 تا 16 ژول میباشد. در تفنگ های بادی فنری جهت بالا بردن قدرت سلاح باید فنر قدرتمندتری را به خدمت بگیریم که هرچه این فنر قدرتمند تر باشد، تنش و در نتیجه دقت سلاح کمتر میشود!

2. تفنگ های بادی فنری کالیبر 4٫5 معمولا برد مفیدی حدود 10 تا 30 متر و برد موثری حدود 60 متر دارند، البته برد نهایی این تفنگ ها ممکن است در زاویه 30درجه ای به 300 متر نیز برسد، اما قدرت این تفنگ ها جهت تاثیری که باید برای مثال جهت از پای درآوردن حیوانات موزی مانند موش ها و کلاغ زاغی ها و … داشته باشد عمدتا کمتر از 50 متر است!

3. تفنگ های بادی با کالیبر 5٫5 نیز در صورتی که قدرتمند از نمونه کالیبر 4٫5 باشند، نهایتا در قدرتمندترین نمونه ها تا 70 متر برد موثر دارند. هرچند طبق مثال شما در فاصله 100 متری موفق به سوراخ کردن سیبل هدف شده باشید یا موفق به برخورد ساچمه و انداختن هدفی به اندازه قوطی نوشابه را تجربه کرده باشید، میدانید که دقت و قدرت این تفنگ ها در آن بازه کاملا غیر کاربردی و موفقیت و فعالیت ورزشی و شکاری با تفنگ بادی در این فاصله کاملا تصادفی میباشد.

تفنگ بادی با کالیبر 4٫5 یا 5٫5 ؟

اصولا در صنعت تفنگ سازی کالیبر بزرگ تر را جهت استخدام و بکارگیری قدرت بیشتر و برد بالاتر استفاده میکنند، در تفنگ های بادی نیز این شرایط نسبتا صدق میکند، کالیبر تفنگ بادی صرفا و به تنهایی هیچ ارتباطی با دقت سلاح ندارد. در تفنگ های بادی نیز مثل سایر سلاح ها، هرچقدر ساچمه یا پرتابه سبک تر باشد، سرعت بالاتری در دهانه لوله خواهد داشت که با توجه به سبک تر بودن عمومی ساچمه های کالیبر 4٫5 میتوان گفت تیرانداز دسترسی بیشتری به ساچمه های سرعتی دارد و در عوض تیرانداز تفنگ بادی کالیبر 5٫5 دسترسی بیشتری به ساچمه های قدرتی و سنگین را دارا است.

قویترین تفنگ بادی فنر پیستون

قوی ترین تفنگ بادی فنر پیستون

می توان گفت یکی از قوی ترین تفنگ بادی فنر پیستون هاتسان می باشد. این تفنگ ساخت کشور ترکیه می باشد. دارای لوله تاشو و جزو مگنوم ها به حساب میاد.در سه کالیبر 4.5 و 5.5 و 6.35 تولید شده است.میزان حساسیت و کشش ماشه قابل تنظیم است و سه پیچ تنظیم دارد. این تفنگ مدل های دیگری نیز داردکه البته باید بگوییم فقط قنداق این نوع از تفنگ ها باهم متفاوت می باشد.

این نوع از تفنگ بادی فنر پیستون برای هدف زنی و شکار گزینه ی مناسبی به شمار میروند. تفنگ بادی هاتسان دارای محصولات بسیار محبوب هاتسان 1100 تی اچ ، هاتسان 125 اسنایپر، هاتسان رنجر 1100 ایکس و... می باشد. محصولات موجود در این دسته با کالیبر 4.5 و 5.5 قابل ارائه می باشد.اگر می خواهید قوی ترین تفنگ بادی فنر پیستون را خریداری کنید ما به شما فروشگاه اینترنتی شاه شکار را توصیه می کنیم.

 

برچسب ها: قیمت تفنگ بادی فنر پیستون قیمت تفنگ بادی هزینه تعمیر تفنگ بادی فنر پیستون خدمات تعمیر تپانچه بادی خدمات تعمیر تفنگ بادی معروف ترین تفنگ های بادی خدمات تعمیر تفنگ تفنگ بادی فنر پیستون هاتسان قویترین تفنگ بادی فنر پیستون



دیدگاه
دیدگاه شما :