کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

نحوه بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان

1/بهمن/1399 مقالات بدون دیدگاه

نحوه بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان : تفنگ بادی هاتسان از تفنگ های بادی محصولات هاتسان تولید شده در کشور ترکیه هستند. ساختار شلیک تفنگ بادی هاتسان فنر پیستون و نیترو پیستون است. از تفنگ های هاتسان برای هدف زنی و شکار استفاده می کنند. ساچمه تفنگ های بادی هاتسان در دو کالیبر 4.5 و 5.5 قابل استفاده هستند. در این مقاله نحوه بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان مورد بحث است. نحوه بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان با دیانا و سایر انواع تفنگ بادی متفاوت است. حتی تفنگ های بادی ساخته شده توسط هر شرکت سازنده با شرکت دیگر نیز سیستم داخلی متفاوتی دارند. اگر اصول اولیه نیز یکسان باشد، در نهایت در جزئیات متفاوت هستند. از این رو در این مطلب به نحوه بستن تفنگ بادی هاتسان می پردازیم.

نحوه بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان

نحوه بستن ماشه تفنگ بادی مانند نحوه بستن ماشه تفنگ بادی چینی و نحوه بستن ماشه تفنگ بادی زیر تاشو  و یا نحوه بستن ماشه تفنگ بادی کرال به مهارت و دانش کافی نیاز دارد. اگر به این کار وارد نیستید توصیه می کنیم برای باز کردن تفنگ اقدام نکنید، زیرا جا انداختن قطعات ماشه تفنگ بادی بدون داشتن آگاهی ممکن است به تفنگ شما آسیب وارد کند.

اشتباه بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان در همه مکانیسم های تفنگ بادی اثر خواهد گذاشت. بنابراین برای بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان به افراد متخصص مراجعه کنید و خودسر این کار را نکنید. مجموعه شاه شکار، ارائه دهنده انواع تفنگ بادی هاتسان، ایرآرمز ، رکسی مکس ، والتر ، اف ایکس و کرال و انواع لوازم جانبی تفنگ بادی مانند زوبین و کمان ، خدمات تعمیرات تفنگ بادی را نیز قبول می کند.

نحوه بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان

آموزش تعویض فنر تفنگ بادی هاتسان

برای تعویض فنر تفنگ بادی هاتسان، اگر تجربه باز و بست کردن تفنگ بادی را ندارید، این کار را خودتان انجام ندهید. زیرا فنر های تفنگ های بادی قوی هستند و آزاد کردن و یا جا زدن آن ها به نیروی زیادی نیاز دارد و قطعا سخت است.

آموزش تعمیر تفنگ بادی هاتسان زمانی به کارتان می آید که فنر تفنگ بادی شکسته شده باشد که وقتی ماشه را بچکانید، تفنگ بادی کار نمی کند. درواقع از علت باد نشدن تفنگ بادی می توان به شکستن فنر اشاره کرد.

برای تعویض تفنگ بادی، باید دوربین و سایر لوازم جانبی را از تفنگ بادی جدا کنید. سپس تفنگ را از قنداق آن در آورید. با بازکردن پیچ های اطراف لوله، فنر را از جای خود خارج کنید. بعد از جایگذاری فنر جدید، با قرار دادن پین ها در جای خود، قنداق را به تفنگ متصل کنید. پس از نصب قنداق، تفنگ خود را مسلح کنید. اگر به راحتی توانستید تفنگ را مسلح کنید یعنی فنر را به درستی در جای خود قرار داده اید. در نهایت باز هم توصیه می کنیم برای تعویض فنر تفنگ بادی اگر تجربه این کار را ندارید، خودتان وارد عمل نشوید و حتما با متخصصان تفنگ بادی مشورت کنید.

غیر از شکستن فنر تفنگ بادی ، علت های دیگری هم وجود دارند که باعث باد نشدن تفنگ بادی می شوند.

علت باد نشدن تفنگ بادی

علت باد نشدن تفنگ بادی را با باز کردن تفنگ و چک کردن همه اتصالات و پیچ های اسلحه می توان پیدا کرد. در صورت باد نشدن تفنگ بادی تان، همیشه ابتدا اتصالات و سخت افزار سلاح را چک کنید.

شل شدن و لق زدن پیچ و مهره های اسلحه می تواند علت این موضوع باشد. با هر بار استفاده و شلیک با تفنگ بادی و لگد زدن تفنگ، پیچ و مهره ها شل می شوند و در استفاده بعدی مشکل ایجاد خواهند کرد. بنابراین همیشه قبل از شلیک با تفنگ بادی، همه اتصالات را چک کنید.

استفاده نادرست از تفنگ های بادی در دراز مدت به سیستم اسلحه آسیب وارد می کنند و نمی توانید برای شلیک از اسلحه تان استفاده کنید. بهترین کار چیست؟ این است که ابتدا دست به آچار نشوید. بهتر است با فردی با تجربه مشورت کنید سپس برای تعمیر تفنگ بادی اقدام کنید.

نحوه بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان

تعمیر تفنگ بادی

وقتی به طور غیراصولی از اسلحه خود استفاده کنید. به عنوان مثال در صورت خالی بودن تفنگ بادی با آن شلیک کنید، از ساچمه های نامناسب استفاده کنید و تفنگ را به طرز غیرصحیح در دست بگیرید، بعید نیست که در استفاده بعدی تفنگ مسلح نشود.

علت مسلح نشدن تفنگ، کوک نشدن، شلیک نکردن و حتی کاهش دقت تفنگ بادی باید به دقت بررسی شود. هر کدام از این مشکلات دلیلی دارند و نمی توان به راحتی از کنارشان گذشت. یک فرد ماهر یا با تجربه با یک بررسی می تواند  برای تعمیر تفنگ بادی اقدام کند. اما خیلی از افراد از سهل انگاری، بدون مشورت با افراد خبره، خودشان وارد عمل می شوند و هزینه زیادی برای خود می تراشند.

تعمیر ماشه تفنگ بادی

تعمیر ماشه تفنگ بادی یک کار کاملا تخصصی است و نباید ناآگاهانه وارد عمل شد. حتی ممکن است مشکل اسلحه را درست متوجه نشده باشید و در طول تعمیر ماشه تفنگ بادی، به سخت افزار تفنگ آسیب وارد کنید.

بنابراین سپردن کار تعمیر تفنگ بادی به متخصص آن می تواند از بسیاری از هزینه ها جلو گیری کند. متخصصان ما در سایت شاه شکار، برای تعمیر تفنگ بادی در خدمت شما هستند.

قیمت تعمیر تفنگ بادی

قیمت تعمیر تفنگ بادی به نوع خرابی اسلحه بستگی دارد. اگر قطعه ای نیاز باشد هم هزینه شما بیشتر خواهد شد. برای محاسبه هزینه تفنگ بادی باید دستمزد تعمیرکار را نیز لحاظ کنید. زیرا وی از دانش و مهرات خود برای تعمیر تفنگ کمک گرفته است. در کل هزینه تعمیر تفنگ بادی به عواملی که در بالا ذکر شد بستگی دارد.. زیرا وی از دانش و مهرات خود برای تعمیر تفنگ کمک گرفته است. در کل هزینه تعمیر تفنگ بادی به عواملی که در بالا ذکر شد بستگی دارد.

به یاد داشته باشید که هزینه هر قطعه از تفنگ بادی از هر شرکتی با سازنده دیگر متفاوت است. لذا نمی توان یک قیمت کلی را برای تعویض فنر تفنگ بادی یا سایر خرابی های اسلحه در نظر گرفت.

اما در کل برای بستن ماشه تفنگ بادی یا رفع خرابی های آن و همینطور قبل از خرید تفنگ بادی ، اولین کاری که باید بکنید، مشورت با افراد کاربلد است.

برچسب ها: تعویض فنر تفنگ بادی هاتسان تفنگ بادی هاتسان بستن ماشه تفنگ بادی ماشه تفنگ بادی هاتسان How to close the trigger of an air rifle نحوه بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان علت باد نشدن تفنگ بادی تعمیر ماشه تفنگ بادی



دیدگاه
دیدگاه شما :