کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

کپسول کامپوزیت تفنگ pcp

4/اردیبهشت/1400 مقالات بدون دیدگاه

کپسول کامپوزیت تفنگ pcp : تفنگ های پی سی پی با فشار هوا کار می کنند و برای تهیه فشار هوا می توان از تلمبه، کپسول فولادی و کپسول کامپوزیت استفاده کرد. در این مقاله با صحبت درباره کپسول کامپوزیت تفنگ pcp، راهنمایی لازم برای خرید کپسول کامپوزیت تفنگ pcp را ارائه می دهیم. کپسول کامپوزیت تفنگ pcp یک مخزن از جنس آلومینیوم سبک است که در ظاهر به مخزن غواصی شبیه است اما در اندازه ای کوچکتر از آن. استفاده از آلومینیوم سبک در تولید کپسول کامپوزیت تفنگ pcp باعث شده است که تا 70 درصد از کپسول های با حجم یکسان سبک تر باشد.

خرید کپسول کامپوزیت تفنگ pcp برای پر کردن مخزن تفنگ بادی پی سی پی می باشد. این مخزن می تواند تا 4500ps هوای فشرده را درون خود نگه دارد. کپسول کامپوزیت تفنگ pcp با توجه به ایمنی که دارد، در برابر حرارت تا حد زیادی مقاوم است. کپسول کامپوزیت کاربرد های زیادی دارد که در آتش نشانی، غواصی، پیسنت بال و ... از آن استفاده می شود.

کپسول کامپوزیت تفنگ pcp

با خرید تفنگ بادی باید سوخت و هوای فشرده مورد نیاز برای استفاده از تفنگ بادی را نیز تهیه کنیم. کپسول کامپوزیت تفنگ pcp نیز برای استفاده از تفنگ بادی پی سی پی تولید شده است.

کپسول کامپوزیت تفنگ pcp فشاری برابر 300بار را تحمل می کند و فشار تست آن را 450 بار اندازه گیری کردند. ضخامت کپسول کامپوزیت تفنگ pcp 4 میلی متر است و جنس بدنه آن طوری است که خش و خط خوردگی روی آن نمی افتد.

با این ضخامت کم کپسول کامپوزیت تفنگ pcp باید حواستان باشد که کپسول کامپوزیت ضربه و  تنش نبیند و با اجسام تیز برخورد نکند. برای این منظور باید دوره ای مخزن کپسول کامپوزیت تفنگ pcp را بررسی کنید. سایش و کاهش ضخامت کپسول کامپوزیت تفنگ pcp ممکن است تحمل فشار خود را از دست بدهد.

کپسول کامپوزیت تفنگ pcp

استفاده از کپسول کامپوزیت تفنگ pcp

علت استفاده وسیع از کپسول کامپوزیت تفنگ pcp وزن سبک کپسول های کامپوزیت می باشد. جالب است بدانید که وزن کپسول کامپوزیت خالی 6/5 لیتری حدود 5/3 کیلوگرم است. در صورتی که وزن کپسول فولادی خالی در همین شرایط یکسان، 11 کیلوگرم می باشد. همین وزن سبک تر موجب استفاده از کپسول کامپوزیت تفنگ pcp شده است.

کپسول کامپوزیت تفنگ بادی برای اندازه گیری فشار خروجی باید عقربه نشانگر داشته باشد تا فشار خروجی که از کپسول به تفنگ بادی وارد می شود را اندازه گیری کند. برای استفاده از کپسول کامپوزیت تفنگpcp  باید بدانید که نباید شبر باز و بسته را ناگهانی، سریع و ضربه ای برای پر کردن تفنگ بادی باز کنید که در این صورت ممکن است این فشار ناگهانی در مخزن باعث اتفاقات ناخوشایندی شود.

پر کردن تفنگ بادی با  کپسول کامپوزیت تفنگpcp

برای پر کردن تفنگ بادی با کپسول کامپوزیت حواستان باشد که فشار وارده به مخزن از حداکثر فشار مجاز مخزن فرا تر نرود. کپسول کامپوزیت حداکثر فشار پر کردن برای مقدار مشخصی را مشخص نکرده است از این رو کاربر باید دقت کند تا تفنگ بادی بیش از حد پر نشود و اتفاقات بدی رخ ندهد.

حمل و نقل و جابجایی کپسول کامپوزیت تفنگpcp

برای جابجایی کپسول کامپوزیت تفنگpcp بهتر است از وسایل مناسب برای حمل و نقل استفاده کنید. با وجود اینکه جنس بدنه کپسول کامپوزیت تفنگpcp از الیاف کرلبن و شیشه است که خاصیت ضدخش دارد اما با این وجود باید از هر خش خوردگی جلوگیری کنید و در حمل و نقل کپسول کامپوزیت تفنگpcp حواستان باشد مشکلی پیش نیاید.

کپسول کامپوزیت تفنگ pcp

کپسول کامپوزیت تفنگ pcp دست دوم

کپسول کامپوزیت تفنگ بادی pcp را می توان چند بار شارژ کرد. از این خرید کپسول کامپوزیت تفنگ pcp دست دوم مشکلی ندارد و اگر مشکل مالی دارید می توانیم از این محصول استفاده کنید. اما در هنگام خرید کپسول کامپوزیت تفنگ بادی pcp حواستان باشد که مخزن ضربه خورده و دارای خط و خش نباشد. اما اگر برای خرید کپسول کامپوزیت تفنگ بادی pcp نو مشکلی ندارید، قطعا خرید کپسول کامپوزیت تفنگ بادی pcp نو انتخاب بهتری است.

خرید اینترنتی کپسول کامپوزیت تفنگ pcp

برای خرید اینترنتی کپسول کامپوزیت تفنگ pcp حتما از فروشگاه های معتبر فروش کپسول کامپوزیت تفنگ pcp کمک بگیرید. برای خرید کپسول کامپوزیت تفنگ pcp به حجم کپسول دقت کنید. تاکید می کنیم برای خرید کپسول کامپوزیت تفنگ pcp دست دوم به بدنه کپسول با دقت نگاه کنید.

قیمت کپسول کامپوزیت تفنگ pcp

قیمت کپسول کامپوزیت تفنگ pcp با توجه به حجم فشاری که درون آن قرار دارد متفاوت است. درواقع مخزن های کپسول کامپوزیت تفنگ pcp با توجه به اندازه ای که دارند یمت های مختلفی دارند. برای خرید کپسول کامپوزیت تفنگ pcp می توانیم از انداره های مختلف کمک بگیرید.

ایمنی کپسول کامپوزیت تفنگ pcp

استفاده از کپسول کامپوزیت تفنگ pcp برای شارژ تفنگ بادی یک تیراندازی آسان و بی دردسر را به همراه دارد. اما باید مواظب مقدار فشار هوای درون سیلندر باشید. هوای فشرده سیلندر می تواند خطر ساز باشد اگر ایمن استفاده نشود.

شاید ما تصور درستی از 200 تا 340 بار را نداشته باشیم اما کسانی که در این حوزه مشغول هستند می دانند که این اندازه فشار هوا چه خساراتی می تواند به بار آورد. از این رو برای استفاده ایمن از کپسول کامپوزیت باید شیوه نگهداری، استفاده، حمل و نکات ایمنی لازم را بدانید.

کپسول کامپوزیت تفنگ pcp

نکات ایمنی استفاده از کپسول کامپوزیت تفنگ pcp

مواظب باشید به کپسول کامپوزیت تفنگ pcp ضربه وارد نشود.
از وسایل حمل و نقل، برای جابجایی کپسول کامپوزیت تفنگ pcp استفاده کنید.
جنس بدنه کپسول کامپوزیت تفنگ pcp خاصیت ضدخش دارد اما با این وجود باز هم باید مراقب باشید تا روی بدنه آن خط و خش نیفتد.
مخزن کپسول کامپوزیت را از گرما دور نگه داشته و آن را در خوردویی که زیر آفتاب پارک شده است قرار ندهید.
به مخزن کپسول ضربه نزنید و در محیز بسته آن را تخلیه نکنید.
از مخازن آسیب دیده استفاده نکنید و در صورتی که قصد خرید کپسول کامپوزیت دست دوم را دارید حتما بدنه را چک کنید که آسیب دیده نباشد.
حواستان به فشار خروجی مخزن کپسول کامپوزیت تفنگ pcp باشد.
دقت داشته باشید که مخزن کپسول شارژ در مدت معین شده اعتبار تست باشد.
در هنگام سفت کردن سیلندر فشار زاید وارد نکنید و فقط کافی است که دستی ب درستی بسته شود.
در هنگام استفاده از کپسول کامپوزیت تفنگ بادی، جلوی سیلندر قرار نگیرید.
در زمان پر کردن سیلندر به طور مستقیم به آن نگاه نکنید.
برای پر کردن مخزن تفنگ با کپسول کامپوزیت آهسته عمل کنید زیرا فشار زیاد باعث ایجاد خطر می شود.
هنگام حمل و نقل کپسول مواردی که در بالا گفته شد را رعایت کنید و سعی کنید از کیف مخصوصی استفاده کنید تا کپسول سر نخورد، تکان های شدید نبیند و یا از روی میز پرت نشود.

فروشگاه آنلاین فروش کپسول کامپوزیت تفنگ pcp

کپسول کامپوزیت تفنگ pcp را مانند سایر محصولاتی که به صورت اینترنتی به فروش می رسند را می توانید به صورت آنلاین خرید کنید. اما با توجه به حساس بودن کپسول کامپوزیت تفنگ pcp توصیه می کنیم برای خرید کپسول کامپوزیت تفنگ pcp حتما از فروشگاه آنلاین معتبر کپسول کامپوزیت تفنگ pcp اقدام کنید.

برچسب ها: Pcp composite gun capsule کپسول پی سی پی دست نو قیمت کپسول پی سی پی دست دوم کپسول پی سی پی دست دوم کپسول فولادی یا کامپوزیت کپسول کامپوزیت دست دوم کپسول کامپوزیت تفنگ pcp



دیدگاه
دیدگاه شما :