کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

تاریخچه شرکت اسلحه سازی والتر

20/آبان/1402 مقالات - وبلاگ بدون دیدگاه

تاریخچه شرکت اسلحه سازی والتر : در ۱ جولای ۱۹۲۵، مهندس لوتار والتر شرکت لوتار والتر را در شهر تسل (Zella-Mehlis) واقع در ایالت تورینگن تأسیس کرد. لوتار، به عنوان کوچکترین پسر کارل والتر و مؤسس این کارخانۀ مشهور اسلحه‌سازی، در خانواده‌ای بزرگ شد که نسل‌ها در کار تولید اسلحه بودند.

در آن دوران، شهرهای تسل و زول (Suhl) مرکز صنعت اسلحه‌سازی آلمان بودند. تجربۀ حاصل از سال‌ها اسلحه‌سازی باعث شد که لوتار والتر تخصص ویژه‌ای در تولید لوله‌های خان‌کشی‌شده دقت بالا (Button-rifled) داشته باشد.

بعد از جنگ جهانی دوم و نقل‌مکان به بادن وورتمبرگ (Baden-Württemberg)، لوتار والتر بار دیگر فرصت شروعی تازه در کونیگسبورن (Königsbronn) واقع در جنوب غرب آلمان پیدا کرد. از دهۀ ۶۰، پسرانش به کمک او آمدند

لوتار والتر، به عنوان عضو تیم ملی تپانچۀ آلمان، در بسیاری از مسابقات قهرمانی آلمان اول شد و مدال برنز مسابقات جهانی ۱۹۳۹ را کسب کرد. او، که همیشه در بالاترین سطح مسابقات بین‌المللی تیراندازی به اهداف رقابت کرده بود، آگاهی بلاواسطه‌ای از نیازهای تیراندازان داشت.

تاریخچه شرکت اسلحه سازی والتر

کلاوس والتر (Klaus Walther)، پسر مؤسس شرکت و مکانیک آموزش‌دیده در حوزۀ ابزار دقیق و ابزارساز، ورزشکار و شکارچی پرشور، مسئولیت ادارۀ شرکت را تا سال ۱۹۹۶ بر عهده داشت.

از سال ۱۹۹۵، شرکتی مستقل که دفتر مرکزی آن در آتالانتای آمریکا بود مسئول تأمین بازار آمریکای شمالی شد.

در حال حاضر، دکتر فرانک والتر (Dr. Frank Walther) و گرد والتر (Gerd Walther) مسئولیت مدیریت شرکت را بر عهده دارند. این دو به واسطۀ کار برای شرکت‌های مختلف در آلمان و خارج کشور تجربۀ مهندسی و دانش فنی زیادی دارند.

وضعیت امروز شرکت والتر

شرکت لوتار والتر، که مجهز به جدیدترین ماشین‌آلات فنی است، در حال حاضر محصولات زیر را تولید می‌کند:

لولۀ تفنگ خان‌کشی‌شده (Button-rifled) از جنس فولاد مخصوص تفنگ و ضدزنگ در بیش از ۲۴۰ کالیبر مختلف برای تیراندازی به اهداف، شکار، سلاح‌های سرپر و تفنگ بادی.
این لوله‌ها برای تمام انواع تیراندازی از جمله برای تیراندازان غیرحرفه‌ای گرفته تا افرادی ساخته می‌شود که می‌خواهند در بالاترین سطح بین‌المللی رقابت کنند.

همچنین، برنامۀ تولید شامل موارد زیر است:

adapter لولۀ تفنگ برای شکار و کار با تپانچه، رولور، تفنگ و شات‌گان
قطعات شلیک سلاح
adapter کاتریج و محافظ سوزن اسلحه
adapter شات‌گان
قطعات ظریف تفنگ
قهرمانان جهان با لوله‌های تفنگ شرکت لوتار والتر شلیک می‌کنند!

از جمله مهم ترین محصولات تولیدی کمپانی والتر می توان به تفنگ های دستی، تپانچه های بادی، مسلسل های دستی، سلاح های گرم بالستیک و همینطور چاقو های تاکتیکی اشاره کرد.

  محبوب ترین تسلیحات ساخت کارخانه اسلحه سازی والتر

PK 380

PK 380 نه تنها از ظاهر مناسبی برخوردار است، بلکه ابعاد جمع و جوری نیز دارد. بدین ترتیب برای ماموریت هایی که نیاز به اختفای سلاح دارند، گزینه خوبی محسوب می شود. ماشه کوچک آن نیز برای افرادی که دست های کوچکی دارند، تجربه راحت تری از کار با سلاح را خلق خواهد کرد. از طرفی وزن پایین آن سبب شده تا بدون هیچ گونه مشکلی بتوان آن را در فضایی محدود حمل و نقل کرد.

- کالیبر: .380 ACP

- طول لوله: 3.66 اینچ

- ظرفیت: 8 RDS

- طول کلی: 6.5 اینچ

- ارتفاع: 5.2 اینچ

- پهنا: 1.2 اینچ

- وزن خالی: 18 اونس

PPS M2

این سلاح تمام امکاناتی که یک تفنگ دستی جمع و جور می تواند در اختیار تیر انداز قرار دهد را شامل می شود. بدنه باریک، خوش ساخت و ماشه روان از جمله مهم ترین ویژگی های این اسلحه به شمار می روند.

- کالیبر: 9 میلی متر

- طول لوله: 3.18 اینچ

- ظرفیت: 6/7/8 RDS

- طول کلی: 6.3 اینچ

- ارتفاع: 4.4/4.9/5.3 اینچ

- پهنا: 1 اینچ

- وزن خالی: 21.1 اونس

P22

P22

این مدل یکی دیگر از نوآوری های بزرگ کمپانی والتر محسوب می شود. به عقیده خود شرکت، P22 نسخه ای از تفنگ های دستی است که تمام طراحی ها را متحول ساخته است.

- کالیبر: .22 L.R.

- طول لوله: 3.42 اینچ

- ظرفیت: 10 RDS

- طول کلی: 5.3 اینچ

- ارتفاع: 4.5 اینچ

- پهنا: 1.1 اینچ

- وزن خالی: 12 اونس

 

 

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :