کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

خرید تفنگ بادی دوربین دار

8/دی/1399 مقالات بدون دیدگاه

خرید تفنگ بادی دوربین دار : تفنگ های بادی علاوه بر تفریح و استفاده  در جمع های خانوادگی، برای شکار حیوانان مزاحم و پرندگان و در مسابقات ورزشی نیز استفاده می شوند. برای افزایش دقت تفنگ بادی در مقالات دیگر استفاده صحبت کردیم. در کنار راه های حل هایی که گفتیم، با خرید تفنگ بادی دوربین دار با دقت بیشتری به هدف خود شلیک کنید. دوربین یکی از وسایل شکار به شمار می رود. نصب دوربین مناسب با نوع تفنگ بادی کمک می کند با دقت بیشتری هدف خود را مورد اصابت گلوله قرار دهید.

خرید تفنگ بادی دوربین دار به این صورت است که یک دوربین در بالای اسلحه شما سوار می شود. تفنگ بادی دوربین دار به شما امکان می دهد با دقت بهتر و بیشتری به هدف خود ضربه بزنید زیرا دوربین متصل به این اسلحه، تصویر را بزرگ می کند. در صورت عدم وجود دوربین باید  برای دیدن شکار و هدف قرار دادنش خیلی تلاش کنید.

خرید تفنگ بادی دوربین دار

"خرید تفنگ دوربین دار آری یا خیر؟" شاید با خود فکر کنید که آیا خرید تفنگ دوربین دار ضروری است یا خرج اضافه ای است؟ ما این موضوع را برای شما روشن خواهیم کرد. اگر فاصله 10متری به هدف قوطی های حلبی شلیک می کنید، شاید خرید تفنگ دوربین دار معنایی ندارد یعنی در واقع نیازی به آن ندارید. حتی شلیک از فاصله 10 متری به چند قوطی حلبی بدون تفنگ دوربین دار سرگرم کننده هم باشد. اگر به اهدافی در فواصل دورتر شلیک می کنید یا قصد شکار دارید،خرید تفنگ بادی تفنگ دار را ترجیح دهید. شلیک با اسلحه دوربین دار موقعیت شکار را به طور واضح برای شما معین می کند. هم چنین برای شلیک با اسلحه بادی در مسابقات، دوربین های متصل به سلاح کمک زیادی به شما خواهند کرد. بنابراین خرید تفنگ دوربین دار با سلیقه شخصی شماست.

خرید تفنگ بادی دوربین دار

آشنایی با انواع دوربین های تفنگ بادی

در اصل دو نوع مختلف دوربین برای اسلحه بادی وجود دارد که می توانید خریداری کنید و هر دو مربوط به بزرگنمایی هستند. دوربین های ثابت و متغیر.

در دوربین با زوم ثابت، بزرگنمایی دوربین، همانطور که از نامش پیداست،  ثابت است. این مدل دوربین ها روی قدرت بزرگنمایی کمتری تنظیم می شوند و برای اهدافی که چندان دور نیستند مناسب ترند. با دوربین زوم ثابت نمی شود هدف را شناسایی کرد. از این نوع زوم ها بیشتر روی سلاح های آماتور و تفنگ های بادی ارزان قیمت استفاده می کنند. بنابراین بیشتر مشتریان دوربین زوم ثابت، تازه کار ها، افرادی که تازه تیراندازی را آموزش دیدند  و کسانی هستند که تفنگ بادی ارزان قیمت دارند.
دوربین با زوم متغیر هم نوعی دیگر از دوربین ها هستند که به شما امکان می دهد قدرت بزرگنمایی را تغییر دهید. بنابراین می توانید بین یک قدرت پایین تر (به عنوان مثال بزرگنمایی 3 برابر) به یک قدرت بالاتر (مانند 12 برابر بزرگنمایی) انتخاب کنید.  دوربین های با قابلیت زوم متغیر اجسام و اهداف را تا جای ممکن بزرگتر نشان می دهند. از این نوع دوربین ها برای سلاح های حرفه ای استفاده می شود. تیراندازان حرفه ای از خریداران و طرفداران دوربین ها با زوم متغیر هستند.

خرید تفنگ بادی دوربین دار

آیا نصب دوربین روی هر تفنگ بادی ممکن است؟

برای خرید تفنگ بادی دقت کنید که اگر به دنبال تفنگی قوی و بالای 30 ژول هستید و دقت در تیراندازی در فواصل بالا و با دوربین اهمیت زیادی برای تان دارد، تفنگ بادی با مکانیزم پیستونی (فنر پیستون و نیترو پیستون) برای شما مناسب نیست.

زیرا در اثر لگد پس از شلیک گلوله، تنظیمات دوربین برهم می خورد و حتی ممکن است پس از مدتی از استفاده دوربین بگذرد و با دوربینی خراب مواجه شوید. بهم خوردن تنظیم دوربین پس از هر بار شلیک انگیزه شما را برای شلیک از بین خواهد برد.

برای قدرت بالای 30 ژول بهتر است به تفنگ پی سی پی فکر کنید. یکی از مزیت های  تفنگ پی سی پی، لگد نزدن پس از شلیک و عدم آسیب رسانی به دوربین تفنگ بادی است. البته تفنگ های بادی گازی نیز همانند تفنگ های پی سی پی برای نصب دوربین مناسب هستند. برای کسب اطلاعات بیشنر در زمینه نصب دوربین روی تفنگ های بادی با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی ارتباط بگیرید.

نکات مهمی که باید هنگام خرید دوربین تفنگ بادی به آن توجه کنید

1. انتخاب نوع دوربین تفنگ بادی

اولین نکته که برای خرید دوربین تفنگ بادی باید به آن توجه کنید این است که چه استفاده ای از دوربین خوایید. تشخیص این مورد به عهده شخص خریدار است که با توجه به نیاز خود و سطح تیراندازی یک دوربین با قابلیت زوم ثابت و یا متغیر را انتخاب کنید. اگر به مشورت بیشتری احتیاج دارید، با مشاوران ما در سایت شاه شکار در ارتباط باشید.

2. نوع تفنگ بادی

تمامی تفنگ های بادی امکان نصب دروبین را دارند و تنها نکته ای که حائز اهمیت است این است که باید نوع تفنگ خود را برای خرید دوربین با زوم ثابت یا متغیر در نظر بگیرید. همانطور که در ابتدا گفتیم تفنگ های فنر پیستون و یا نیتروپیستون به علت ایجاد ضربه پس از هر شلیک، ممکن است به دوربین شما آسیب وارد کنند. پس قدرت تفنگ را در انتخاب دوربین تفنگ بادی در نظر بگیرید.

خرید تفنگ بادی دوربین دار

3. اندازه و وزن دوربین

اندازه و وزن دوربین قطعا در خرید تفنگ بادی دوربین دار مهم است زیرا برای شکار یا تیراندازی تفنگ و دوربین به یکدیگر متصل هستند. بنابراین در کنار توجه به کیفیت، قدرت و زیبایی به وزن و اندازه آن نیز توجه کنید.

4. نوع رتیکل

به علامت مثبت(+) داخل لنز دوربین ها رتیکل گفته می شود. رتیکل موجب افزایش دقت برای شلیک به سمت هدف می شود. هنگام تولید دوربین های مخصوص نصب روی تفنگ ها از رتیکل های مختلفی داخل لنز دوربین استفاده می شود که هنگام خرید باید به این نکته هم دقت کنید.

5. تورت دوربین

تورت به معنای فاصله جا به جایی رتیکل از روی هدف با هر بار فشار دادن ماشه است. تورت یا طبلک داخل دوربین های تفنگ بادی بر اساس ارزش کلیک تعیین می شود. در خرید  دوربین تفنگ بادی توجه به اینکه دوربین شما مجهز به تورت است یا خیر، مسئله ای است که به مسافت تیراندازی و میزان مهارت شما در شلیک حرفه ای است.

بزرگنمایی و قطر دهانه دوربین تفنگ بادی

بزرگنمایی و قطر دهانه دوربین نیز در خرید دوربین تفنگ بادی نقش دارد. مهم است بدانید که روی بدنه دوربین و یا جعبه آن عددی مانند ۱۲×۹-۴ درج شده که دو رقم از سمت چپ بازه بزرگنمایی دوربین را نشان داده و عدد سوم قطر دهانه دوربین را مشخص می کند.

خرید تفنگ بادی دوربین دار

سایر امکانات دوربین های تفنگ بادی

بعضی از دوربین های تفنگ بادی موجود در بازار خاصیت ضد آب بودن، درپوش برای محافظت و تمیزی عدسی دوربین، دستمال برای غبار گیری از شیشه عدسی، مقاومت در برابر ضربه و ... را دارند که انتخاب هر دوربین با یکی از این خصوصیات به سلیقه شما بستگی دارد.

قیمت دوربین تفنگ بادی

قیمت دوربین های تفنگ بادی بر اساس مواردی که در بالا گفته شد متفاوت است و بسته به مزیت های هر دوربین، کارکردشان و میزان مهارت تیراندازی شما می توانید دوربینی با قیمت مدنظر خود انتخاب کنید.

ما در سایت شاه شکار در کنار ارائه بروز قیمت تفنگ بادی دیانا، قیمت تفنگ بادی ایرانی، قیمت تفنگ بادی ترکیه ای و تفنگ بادی ارزان دست دوم، لوازم جانبی شکار از جمله دوربین و ... را  نیز در محصولات خود داریم. شما می توانید طبق سلیقه و بودجه تان و با مشورت متخصصان بهترین انتخاب را داشته باشید.
برچسب ها: لوازم جانبی شکار قیمت دوربین تفنگ بادی نوع تفنگ بادی نوع دوربین تفنگ بادی آیا نصب دوربین روی هر تفنگ بادی ممکن است؟ دوربین برای اسلحه بادی قیمت تفنگ بادی دوربین دار تفنگ بادی دوربین دار خرید تفنگ بادی دوربین دار



دیدگاه
دیدگاه شما :