کارشناس فروش : 09120551652
کارشناس فروش : 09931800470
دفتر فروش : 02834228397

نحوه تعویض فنر تفنگ بادی

17/دی/1399 مقالات بدون دیدگاه

نحوه تعویض فنر تفنگ بادی : تفنگ های بادی در تفریحات، شکار و مسابقات استفاده فراوانی دارند. برای تعمیر تفنگ های بادی باید از مکانیزم صحیح آن اطلاع داشت. گاهی سلاح شما مسلح نمی شوند و باید علت مسلح نشدن تفنگ بادی را یافت. از علت های مسلح نشدن تفنگ های بادی می توان به شکستن فنر درون لوله آن اشاره کرد. در این صورت فنر آسیب دیده تفنگ باید تعویض شود. شکستن فنر تفنگ بادی از علت های کاهش قدرت تفنگ بادی است. لذا برای تقویت قدرت تفنگ بادی بهترین راه، قرار دادن فنر جدید و پر انرژی درون سیلندر تفنگ بادی است. تعویض فنر تفنگ بادی قدیمی یا تعویض فنر تفنگ بادی شادو 1000 و یا سایر مدل های تفنگ بادی فنری کار دشواری نیست اما باید به طور اصولی و صحیح انجام شود تا در آینده مشکلی بدتر از این مورد پیش نیاید.

هم چنین برای تعمیر تفنگ های بادی چینی یا تفنگ بادی هاتسان، تفنگ بادی گامو، تفنگ بادی هانتر و مدل های مختلف، ابتدا به عیب یابی بپردازید، سپس آچار به دست شوید. اگر فکر می کنید از عهده این کار برنمی آیید یا می خواهید این کار توسط متخصص آن انجام شود، تیم شاه شکار با داشتن متخصصان با تجربه در زمینه تعمیر تفنگ بادی در خدمت شماست.

نحوه تعویض فنر تفنگ بادی

نحوه تعویض فنر تفنگ بادی چگونه است؟

آموزش بستن تفنگ بادی چینی یا سایر مدل های آن را برای زمانی که قصد تعویض فنر تفنگ بادی دارید، لازم تان خواهد شد. یکی از علت های مسلح نشدن تفنگ بادی، به علت شکستن فنر است که وقتی ماشه را بچکانید، تفنگ بادی کار نمی کند. فرقی نمی کند تعویض فنر تفنگ بادی شادو 1000 باشد یا تعویض فنر تفنگ بادی قدیمی، در هر صورت نحوه تعویض فنر اسلحه بادی به روش زیر است.

زمانی که اگر تفنگ بادی شما کار نمی کند یا با کاهش قدرت تفنگ باید رو به رو شدید ممکن است فنر تفنگ تان شکسته باشد. برای تعویض فنر تفنگ بادی، ابتدا دوربین را از روی تفنگ خود جدا کنید سپس تفنگ بادی را از قنداق آن خارج کنید. برای درآوردن قنداق تفنگ بادی، باید سه پیچ را بگشایید. دو پیچ در انتهای قنداق و یک پیچ در زیر ماشه اسلحه قرار دارد.

برای باز کردن پیچ های قنداق، از پیچ گوشتی های دو سو می توانید استفاده کنید. بعد از باز کردن پیچ های قنداق اسلحه، قنداق را از لوله آن خارج می کنیم. حواستان باشد که پیچ ها را در جای مطمئنی قرار دهید. در این مرحله با استفاده از یک دم باریک، فنر کوچک را از سپتم چکاننده جدا کنید. برای این کار فنر را بفشارید و آن را از جای خود خارج کنید.

سپس قسمت پلاستیکی سفید رنگ در انتهای فنر را از جای خود جدا کرده سپس سری سیاه رنگ پلاستیکی را در آورید. بعد از این مراحل نوبت جدا کردن سیستم چکاننده است. سیستم چکاننده تحت فشار فنر است پس باید فنر را فشرده کرده و چکاننده را از محفظه خود بیرون آوریم. برای خارج کردن سیستم چکاننده به کمک ابزاری چوبی تفنگ را کنترل کرده و پین سیستم چکاننده را خارج می کنیم.

پس از خارج شدن پین، فنر به راحتی از لوله خارج می شود. دقت کنید اگر فنر شکسته است، حتما تمام قطعات شکسته شده فنر را خارج کنید، سپس برای تعویض فنر اسلحه، فنر جدید را درون سیلندر قرار دهید. سپس سیستم چکاننده را در جای خود قرار داده و همه مراحل قبلی را معکوس انجام دهید.

حال سیستم چکاننده را به وسیله پین در جای خود نصب کنید. پس از طی این مراحل، قطعات پلاستیکی و فنر کوچک را در جا خود محکم کنید. حالا قنداق را به لوله تفنگ متصل و پیچ ها را در جایشان سفت کنید. بعد از نصب قنداق، تفنگ خود را مسلح کنید و از افزایش قدرت تفنگ بادی خود لذت ببرید.

نحوه تعویض فنر تفنگ بادی

خرید تفنگ بادی

برای خرید تفنگ بادی سلیقه شما و نوع کاربرد تفنگ باید حرف اول را می زند. درواقع باید تعیین کنید که قصد شما از خرید تفنگ باید چیست؟ برای شکار، هدف زنی دقیق، شرکت در مسابقات برای خرید اسلحه بادی اقدام می کنید یا برای تفریح در تعطیلات و نشانه رفتن قوطی های حلبی؟

برای خرید تفنگ بادی به اندازه کالیبر، قدرت تفنگ، وزن تفنگ، امکان نصب دوربین و سایر فاکورهای موثر توجه کنید. معمولا بر حسب سلیقه شخصی برای خرید تفنگ بادی اقدام می کنند که بهتر است پارامترهای کم اهمیت تر را در آخر تصمیم گیری خود دخالت دهید.

برای خرید تفنگ بادی مناسب خود، بهتر است با کارشناسان حوزه اسلحع بادی مشورت کنید. هم چنین خرید از فروشگاه های که خدمات تعمیر تفنگ های بادی را ارائه می دهند یک امتیاز بزرگ است. خبر خوب این است که مجموعه شاه شکار در کنار ارائه بهترین تفنگ های بادی، در تعمیر خرابی های تفنگ های بادی نیز همراه شماست.

تعمیر تفنگ بادی چینی

تعمیر تفنگ های بادی چینی یا تفنگ های بادی هاتسان، گامو، هانتر و سایر مدل ها کار دشواری نیست اما حساسیت خاصی دارد. برای تعمیر اسلحه بادی ابتدا باید منشا خرابی تفنگ را جست و جو کنید. برای یافتن منبع خرابی، باید تفنگ بادی را باز کنید.

بنابراین اگر تخصص کافی را ندارید، پیشنهاد می کنیم دست به آچار نشوید. توصیه ما این است که کار تعمیر تفنگ بادی را به متخصص این کار بسپارید. مجموعه شاه شکار با همراهی کارشناسان و کاربلدان حوزه تپانچه و تفنگ بادی، در ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر تفنگ بادی در خدمت شماست.

نحوه تعویض فنر تفنگ بادی

تقویت تفنگ بادی فنری

افزایش قدرت تفنگ بادی چینی چگونه است؟ ابتدا به این موضوع بپردازیم که چرا تفنگ بادی قدرت خود را از دست می دهد.

علت کاهش قدرت در تفنگ بادی در گرو عواملی مانند شلیک با تفنگ بادی بدون قرار دادن ساچمه، قرار دادن تفنگ بادی در حالت آماده برای مدت زمان طولانی و شکستن فنر تفنگ بادی که نیاز به تعویض آن خواهد بود.

عامل دیگر در اثر شکستن مهر و موم بریچ یا عدم نصب صحیح آن است. در صورتیکه مهر و موم بریچ به درستی سر جای خود قرار نگرفته باشد، باعث می شود هوا از مهر و موم عبور کند و باعث کوک نشدن تفنگ بادی شود. برای تقویت تفنگ بادی فنری، می توانید فنر درون سلیند رار عوض کنید تا فنر جدید با قدرت بالای خود، انرژی بیشتری در خود نگه دارد و باعث افزایش قدرت تفنگ بادی شود.

علت مسلح نشدن تفنگ بادی چیست؟

علت مسلح نشدن تفنگ بادی را در عوامل مختلفی می توان جست و جو کرد. اولین دلیل مسلح نشدن تفنگ بادی، شکستن فنر می باشد که در این صورت اسلحه مسلح نمی شود و باید برای تعویض فنر تفنگ بادی اقدام کرد.

علت بعدی را در شکستن قطعه سفید رنگ در انتهای فنر درون سیلندر می توان یافت. برای تعویض این قطعه باید با باز و بست تفنگ بادی، قطعه جدید را درون تفنگ سوار کرد. هم چنین در صورت مسلح نشدن تفنگ بادی به محکم نبودن پیچ های طرفین تفنگ شک کنید. کاری که باید انجام دهید این است که با پیچ گوشتی مناسب پیچ های دو سمت تفنگ را سفت کنید.

اگر همه این مراحل را انجام دادید اما باز هم تفنگ بادی تان مسلح نشد، یک بار تفنگ را از قنداق خارج کنید و سپس آن را مسلح کنید. در تمام این راهکار ها دقت اشته باشید که با نهایت دقت و وسواس عمل کنید. اگر در این زمینه کار نکرده اید و تخصص کافی ندارید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما در تیم شاه شکار برای عیب یابی و تعمیر تفنگ بادی ارتباط بگیرید.

نحوه تعویض فنر تفنگ بادی

برچسب ها: نحوه تعویض فنر تفنگ بادی چگونه است؟ نحوه تعویض فنر تفنگ تعویض فنر تفنگ بادی گامو شادو 1000 تعویض فنر تفنگ بادی شادو 1000 تعویض فنر تفنگ بادی قدیمی نحوه تعویض فنر تفنگ بادی علت مسلح نشدن تفنگ بادی چیست؟ تقویت تفنگ بادی فنری



دیدگاه
دیدگاه شما :